احتمال عرضه جهانی نوکیا X6 به زودی

0
560

کالاسودا – هنگامی که شرکت HMD Global به صورت رسمی از نوکیا X6 پرده برداشت، ابتدا آن را در چین منتشر کرد و بسیاری حدس زدند که این گوشی تنها محدود به این کشور است.

در حالی که در خبرهای بعدی این شرکت اعلام کرد که این گوشی منحصرا برای چین نیست، و برای دیگر کشورها نیز به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

در توئیتی که توسط جوهو سرویکاس، مدیر این شرکت یک نظرسنجی به راه انداخت و طی آن از مخاطبان پرسید که چه میزان دوست دارند که گوشی جدید نوکیا X6 را در دیگر بازارها به جز چین رونمایی شود؟

بر اساس این نظرسنجی که حدود ۸۵۰۰ نفر شرکت کردند،  حدود ۹۲ % بیان کرده بودند که دوست دارند این گوشی را در دیگر بازارها به جز چین ببینند و ۸ درصد نیز پاسخ خیر به عرضه این گوشی در دیگر نقاط داده بودند.

البته این نظرسنجی تضمینی برای رونمایی از این گوشی در دیگر نقاط دنیا نیست، اما میتواند احتمال رونمایی آن را زیاد کند و نشان دهنده این است که نوکیا نیز در صدد دانستن میزان علاقه مخاطب به رونمایی از گوشی در دیگر نقاط است. از نتایج مشخص است که بسیاری علاقه مند به دریافت گوشی در دیگر نقاط دنیا نیز هستند.

طراحی منحصر به فرد این صفحه نمایش و بدنه براق آن یادآور اسمارت‌فون های با کیفیت و قیمت بالاست، اما با توجه به دیگر مشخصات، به نظر میرسد که قیمت متوسطی برای آن تعیین شود.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها