احتمال لغو CES 2022 به دلیل افزایش موارد ابتلا به کروناویروس

0
85

ممکن است بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان CES به دلیل افزایش موارد ابتلا به COVID-19 در ایالات متحده لغو شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، عصر چهارشنبه، لنوو اعلام کرد که تمام فعالیت‌های خود را در لاس‌وگاس به حالت تعلیق در می‌آورد. به دنبال آن T-Mobile، Amazon، Meta، و … اعلام کردند که به صورت حضوری در این نمایشگاه شرکت نخواهند کرد.

مدیر T-Mobile مایک سیورت، یکی از سخنرانان برجسته نمایشگاه روز سه شنبه ​​اعلام کرد که دیگر سخنرانی اصلی را انجام نخواهد داد و مشارکت حضوری‌شان به صورت قابل توجهی محدود خواهد شد.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، آمازون تصمیم گرفته به طور حضوری در این نمایشگاه شرکت نکند، و به گفته اینا فرید از آکسیوس، AT&T نیز روز چهارشنبه از آن انصراف داد.

متا، توئیتر، پینترست و آی‌هارت این هفته اعلام کردند که در نمایشگاه سالانه لاس وگاس با توجه به موج جدیدی ابتلا به کووید-19 در ایالات متحده شرکت نخواهند کرد.

شرکت‌هایی مانند سامسونگ، جنرال موتورز، اینتل، ال‌جی، پاناسونیک، سونی، نیکون، کانن از دیگر کمپانی‌های مهم شرکت کننده در این نمایشگاه هستند که در صورتی که نخواهند به صورت فیزیکی در آن شرکت کنند؛ تأثیر قابل توجی بر آن خواهند گذاشت.

در این بین یکی از نمایندگان سونی اعلام کرد که این کمپانی همچنان قصد دارد از روز سه‌شنبه در نمایشگاه شرکت کند

نقشه‌های CES نشان داد که الجی یک غرفه‌ی بزرگ در CES دارد، اما این کمپانی گفته که رویکردی ترکیبی دارد و از کدهای QR و AR برای نمایش محصولات خود استفاده می‌کند.

بلومبرگ گزارش داد که AMD و سامسونگ در حال برنامه ریزی برای حضور خود به صورت محدود هستند، انویدیا تنها یک سخنرانی مجازی خواهد داشت و کوالکوم، وان پلاس و اچ تی سی تصمیم به حضور دارند.

صبح روز سه‌شنبه، انجمن فناوری مصرف‌کننده که نمایشگاه CES را اداره می‌کند، اعلام کرد که قصد دارد یک نمایشگاه حضوری را برگزار کند.

از روز چهارشنبه، CTA اعلام کرد که 42 غرفه‌دار حضور خود را لغو کرده‌اند، اما در این مدت 60 غرفه‌دار جدید نیز اضافه کرده است.

CES در 5 تا 8 ژانویه در لاس‌وگاس برگزار می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها