اطلاعات اعضای جدید خاندان اسنپدراگون ها افشا شد

0
344
اطلاعات اعضای جدید خاندان اسپندراگون افشا شد|کالاسودا

اطلاعات اعضای جدید خاندان اسپندراگون افشا شد|کالاسوداکالاسودا_ خاندان اسنپدراگون ها از مهم ترین پردازنده ها هستند و به نظر می رسد اطلاعاتشان لو رفته است . این خانواده بزرگ قرار است به زودی از ۲ عضو جدید در خانواده خود رونمایی کنند.

قرار بود این دو عضو در سکوت کامل خبری و بدون جنجال وارد فضای بازار شوند، اما اکنون اطلاعات جدیدی از این اعضا منتشر شده که نشان می دهد سکوت کامل خبری آن هم در دنیای فناوری عملا بی معناست .پیش از این، آخرین پردازنده کوالکوم که در مورد آن اطلاعاتی به طور رسمی در ابتدای ماه جاری میلادی منتشر شده بود Snapdragon 845 نام دارد و در گوشی های پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد.اما اطلاعات مرتبط با این دو دقیقا شامل چه مواردی می شود ؟اطلاعات مربوط به پردازنده های جدید اسنپ دراگون شامل پردازنده های ۶۷۰، ۶۴۰ و ۴۶۰ است .
بر اساس اطلاعات اولیه ، تراشه ۶۷۰ این شرکت که جایگزینی برای SD 660 محسوب می شود، یک تراشه متوسط است که با استفاده از فناوری ۱۰ نانومتری تولید شده است. طراحی هشت هسته ای شامل چهار هسته Kryo 360 و چهار هسته Kryo 385 با سرعت های ۲ و ۱.۶ گیگاهرتز از جمله ویژگی های این تراشه است.
مدل ۴۶۰ نیز هشت هسته ای و دارای هسته های Kryo 360 با سرعت های ۱.۸ و ۱.۴ گیگاهرتز است.طراحی این تراشه ها بر خلاف دو سری قبلی ۱۴ نانومتری می باشد و حداکثر دوربین های ۲۱ مگاپیکسلی را پشتیبانی می کند.
اطلاعات تکمیلی نشان می دهند ؛ Snapdragon 640 هم یک تراشه هشت هسته ای با دو هسته Kryo 360  با سرعت ۲.۱۵ گیگاهرتز و شش هسته Kryo 360 با سرعت ۱.۵۵ گیگاهرتز می باشد.
افزون بر این ها ، Snapdragon 670برای استفاده همراه با دوربین های حداکثر ۲۶ مگاپیکسلی قابل کاربرد است و از شبکه های پرسرعت نسل چهارم با سرعت بارگذاری یک گیگابیت در ثانیه و سرعت آپلود ۱۵۰ مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند.