اطلاعات لو رفته خود را تخمین بزنید

0
359
اطلاعات لو رفته خود را تخمین بزنید|کالاسودا

اطلاعات لو رفته خود را تخمین بزنید|کالاسوداکالاسودا_ وب سایت supermo.tv  امکانی را برای کاربران مهیا کرده که از طریق آن می توانند نرخ اطلاعات لو رفته خود در فضای مجازی را تخمین بزنند.

بسیاری از ما که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعال هستیم ، روزانه حجم بالایی از اطلاعات خود را به شکل خواسته و ناخواسته با دیگر کاربران به اشتراک می گذاریم ، اما تا به حال از خود پرسیده اید که این اطلاعات دقیقا چه میزان هستند ؟

درواقع شاید دلتان بخواهد بررسی کنید از این حجم اطلاعات که در فضای مجازی پخش کرده اید ، چه میزان اطلاعاتی بوده که دلتان نمی خواسته دست به دست بچرخد و اکنون از کنترل شما خارج شده است .

به نظر می رسد وب سایت supermo.tv  این امکان را برای کاربران فراهم کرده است . درواقع در این وب سایت ، با توجه به آن چه کاربر در حساب فیس بوک خود منتشر کرده، مشخص می شود که افراد غریبه به چه میزان از اطلاعات شخصی او دسترسی دارند.، اگر فردی به طور مرتب حساب کاربری فیس بوک خود را چک و پست منتشر کند، احتمالا اطلاعات زیادی از خود را فاش می کند.

 یکی از مدیران Superemo.TV  در این باره می گوید: اگر در یک وب سایت خاص شما دکمه ورود به فیس بوک را فشار دهید، به این شبکه اجتماعی اجازه می دهید اطلاعات کلیدی را در اختیار وب سایت میزبان  قرار دهد.بنابراین بد نیست در هنگام ورود به شبکه های اجتماعی اندکی دقیق تر رفتار کنید . در حقیقت این ابزار  یک وب سایت است، چنین اطلاعاتی را فقط با توجه به آنچه که کاربر در حساب خود منتشر کرده، به دست می آورد. این وب سایت ساده به نام Superemo.TV نشان می دهد غریبه ها تا چه حد از زندگی شما اطلاع دارند.

بنابر این خیالتان راحت باشد که ، هر زمان که کاربری اطلاعاتی را در فضای آنلاین منتشر می کند، شرکت ها یا هکرهای احتمالی متوجه می شوند او کجا رفته و منزل او چه زمان خالی است. همچنین اطلاعاتی که از حساب کاربری فیس بوک فرد گرفته می شود بسیاری اوقات برای دزدیدن هویت وی استفاده میشود.