بالاخره اپل هم به جمع منعطف ها پیوست

0
404
بالاخره اپل هم به جمع منعطف ها پیوست|کالاسودا

بالاخره اپل هم به جمع منعطف ها پیوست|کالاسوداکالاسودا_ موبایل های اپلی به زودی با نمایشگر های منعطف روانه بازار می شوند . این خبری است که می تواند برای بسیاری از کاربران اپل به عنوان خبری خوش در نظر گرفته شود .

پس از ناکامی هایی که اخیرا شرکت اپل را درگیر خود کرده است، شرکت اپل  تصمیم گرفته  پس از عرضه گوشی پیشرفته iphone x بار دیگر توجه بازار با به سمت خود بکشاند .

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که مدل های جدید موبایل های اپل آنچنان که انتظار می رفت با استقبال مخاطبان رو به رو نشد و شاید استفاده از نمایشگرهای منعطف راهکاری باشد برای جلب توجه مجدد بازار .

گرچه تا کنون هیچ اظهار نظر رسمی و مستقیمی در خصوص آینده موبایل های اپل مطرح نشده است ، اما برخی از منابع آگاه معتقدند ،اپل برای افزایش توان رقابتی خود  نسب به دیگر شرکت های فعال در حوزه موبایل این روش را اتخاذ کرده است .

گمانه زنی ها حکایت از آن دارند که  در سطح این نمایشگرهای منعطف، از مواد آلیاژی یا فلز آمورف برای تسهیل خم شدن آن استفاده خواهد شد.

 البته هنوز در مورد کارآیی و دوام و استحکام چنین نمایشگرهایی تردیدهای جدی وجود دارد. اپل هنوز در مورد این خبر اظهارنظری نکرده است.

مدتی پیش اپل  حق اختراع  ویژه ای را برای موبایل های هوشمند تاشو به ثبت رسانده که نشان می دهد برنامه ریزی این شرکت برای تولید گوشی هایی با نمایشگر منعطف کاملا جدی است.

اما نگرانی اپل از رقبا چندان بی مورد نیست . برند ZTE  نیز مدتی است استارت راه اندازی موبایل های منعطف را زده است . افزون بر این ها ، رقیب دیرینه و قدرتمند اپل یعنی سامسونگ نیز ، اعلام کرده به زودی از مدل جدید گوشی های منعطف خود رونمایی خواهد کرد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها