با ویدئو پروژکتور  MW864 UST  به جنگ آلودگی بروید

0
372
با ویدئو پروژکتور  MW864 UST  به جنگ آلودگی بروید|کالاسودا

با ویدئو پروژکتور  MW864 UST  به جنگ آلودگی بروید|کالاسوداکالاسودا _ویدئو پروژکتور MW864 UST  تکنولوژی نوین برای مبارزه با آلودگی و گرد و خاک است . محصولی که کاربردی ویژه برای شهروندان ساکن شهرهای بزرگ دارد .

اگر شما هم جزو شهروندانی هستید که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، قطعا بارها با مشکلات ناشی از آلودگی هوا دست و پنجه نرم کرده اید . به خصوص اگر از کالاسودایی هایی باشید که ساکن تهران باشید ،طی هفته گذشته شرایط هشدار آلود گی را تجربه کرده اید .

با این وجود گاهی تکنولوژی فراتر از شرایط موجود دست به کار می شود تا مشکلات شهروندان را در قبال آلودگی هوا حل کند . درواقع نمی توان کار و زندگی شخصی را فدای آلودگی هوا کرد .  افزایش آلودگی در شهرهای بزرگ و وجود گرد و خاک باعث شده تا تولید محصولات الکترونیک مقاوم در برابر این مشکلات ضرورت بیشتری پیدا کند.

بر همین اساس هم هست که شرکت benQ   با ارائه نوعی ویدئو پروژکتور جدید مخاطبان را سوپرایز کرده است . محصولی که مقاومتی قابل توجه  در برابر آلودگی  و انواع  گرد و خاک دارد . یکی از ویژگی های جانبی این محصول که باعث شده توجه مخاطبان به ان جلب شود ؛ وجود  امکاناتی برای جلوگیری از خستگی چشم در حین استفاده است . موضوعی که نشان می دهد تیم سازنده MW864 UST فکر همه چیز را کرده اند .

 استفاده از ویدئوپروژکتورهای عادی در کلاس های درس شهرهای آلوده باعث خراب شدن سریع تر آنها و تحمیل هزینه های گزاف به موسسات آموزشی می شود. اما فناوری Dust GuardTM به کار گرفته شده در MW864 UST از وقوع مشکل مذکور جلوگیری می کند.قیمت تقریبی این محصول ۷۵۰ دلار است .