با FlowOx مثل جوان ها بدوید

0
346
با FlowOx مثل جوان ها بدوید|کالاسودا

با FlowOx مثل جوان ها بدوید|کالاسوداکالاسودا_پژوهشگران  بریتانیایی موفق شده اند کفشی موسوم به FlowOx  طراحی کنند که درمانی شگفت انگیز برای مبتلایان به آرتروز ارائه می دهد .

جامعه هدف این کفش هوشمند را افراد کهنسال و میانسال و یا هر فردی تشکیل می دهد که به نوعی با تورم مفاصل و شریان های پا دست و پنجه نرم می کند. آرتروز بیشتر اوقات در بخش پایینی پا به وجود می آید. البته گاهی در بازوها نیز دیده می شود که دلیل آن ضخیم شدن رگ ها به دلیل چربی است. در نتیجه این روند جریان خود محدود می شود و به درد در پا هنگام راه رفتن منجر می شود.

یک بیماری آزاردهنده و شایع بین بانوان و افراد کهنسال که می تواند برای بسیاری از افراد ناراحت کننده و آزاردهنده باشد .

طی یک سال گذشته ، بالغ بر ۲۰ داوطلب سالم در دانشگاه اسلو از FlowOx  استفاده کردند. نتایج پژوهش ها نشان داد سرعت جریان خون در نقاط مبتلا به آرتروز وجود لخته های خونی پس از دو ساعت درمان تا بیش از ۴۰ درصد بهبود یافت.

این محصول بی شباهت به یک بوت یا چکمه بزرگ نیست . دو شلنگ هوا FlowOx را به ماشینی متصل می کنند. پس از روشن کردن ماشین، جریان هوا وارد چکمه می شود. این دستگاه با کاهش و افزایش جریان هوای اطراف پا حرکت جریان خون حاوی اکسیژن را شبیه سازی می کند. این فرایند تمام هوشمند است و نیازی به دخالت کاربر یا تلاش وی برای تنظیم جریان هوا ندارد.

البته این کفش شگفت انگیز و هوشمند هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته و در حال حاضر مراحل نهایی بررسی را طی می کند.درواقع FlowOx  هم اکنون در بیمارستان رویال اولدهام انگلیس در حال آزمایش است.