دستبند هوشمند و معطر MOJO Aromatherapy Slap

0
428
دستبند هوشمند و معطر MOJO Aromatherapy Slap|کالاسودا

دستبند هوشمند و معطر MOJO Aromatherapy Slap|کالاسودا کالاسودا_دستبند هوشمند و معطر MOJO Aromatherapy Slap ، نوعی گجت آرامش بخش و ویژه برای کاربرانی است که تمایل دارند نه تنها در ساعات گوناگون روز در وضعیت آرامش و امنیت روانی باشد ، بلکه دوست دارند در محیطی معطر تنفس کنند .

این روزها بسیاری از افراد عادت کرده اند برای رها شدن از تنش های روزانه و افزایش تمرکز روانی ، از روش هایی مثل مدیتیشن استفاده کنند.

روش هایی مثل مدیتیشن و یوگا می توانند تا حدودی این مشکل را حل کنند . اما وقتی صحبت از استفاده دائم از تکنیک های یوگا و مدیتیشن می شود ، ماجرا پیچیده تر می شود .

برای مثال افراد مختلف وقت کافی ندارند تا در ساعات مختلف روز با استفاده از مدیتیشن یا یوگا از حال بد خود فرار کنند . در این شرایط استفاده از یک محصول مبتنی بر تکنولوژی که بتواند دقیقا همان اثرات را داشته باشد ساده نیست .

دستبند هوشمند MOJO Aromatherapy Slap  یک کالای ویژه برای افرادی است که به سلامت جسم و روان خود به شکل همزمان اهمیت می دهند .

این محصول دارای یک مخزن است که با انوع روغن های معطر و گیاهی پر می شود . سپس در هر شرایطی و در فواصل زمانی دلخواه کاربر، عطر ارامش بخش وی از طریق دستبند پخش شده و وی ناخوداگاه از استرس های روزانه جدا می شود .

استفاده از دستبندهای آرامش بخش از اوایل دهه ۹۰ میلادی در سراسر جهان باب شد ، اما این محصول هوشمند با ویژگی های ممتازی که دارد ، نه تنها ظاهری نمادین ، بلکه کارکردی اختصاصی و منحصر به فرد دارد .

نکته جالب در خصوص این دستبند، استفاده از ۴ طیف رنگ اصلی به عنوان نمادهایی برای آرامش ؛ انرژی ، تعادل و زندگی است. رنگ هایی شامل ؛ آبی، نارنجی قرمز، سبز آبی، بنفش است.

این محصول ازجنس میکروفیبر، فولاد ضد زنگ و نئوپرون است و با قیمت ۳۵ دلار به فروش می رسد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها