دستگاه هوشمند نگهدارنده نوزاد Hatch Baby Gro

0
912
دستگاه هوشمند نگهدارنده نوزاد Hatch Baby Gro|کالاسودا

دستگاه هوشمند نگهدارنده نوزاد Hatch Baby Gro|کالاسوداکالاسودا_دستگاه هوشمند نگهدارنده نوزاد Hatch Baby Gro ، محصولی مفید برای مادرانی است که اخیرا صاحب نوزاد شده اند . محصولی که نه تنها نوزاد را آرام می کند،  بلکه مسیر رشد او را مشخص می کند.

آرام کردن نوزادان شلوغ و پر تحرک کار سختی است  به خصوص اگر جزو مادران جوان و کم تجربه باشید . این روزها بسیاری از مادران شاغل هستند و یا وقت کافی برای رسیدگی به نوزادشان را ندارند.

در نتیجه به عنوان راهکارهایی بی خطر و مناسب برای آرام سازی نوزاد خود می گردند . یکی از جدیدترین روش ها برای ایجاد حس امنیت و آرامش در کودکان، استفاده از وسایلی مثل کالسکه ها و رورووک ها است .

اما در این میان انتخاب مناسب ترین وسیله برای کودکان چندان ساده نیست . این موضوع وقتی دشوار تر می شود که پای وسایل هوشمند و الکترونیک به ماجرا باز شود . دستگاه هوشمند نگهدارنده نوزاد  Hatch Baby Gro  دارای بسیاری از ویژگی های خاص است که به هر کودکی کمک می کند، با آرامش استراحت کند.

  • گجت هوشمند Hatch Baby Gro بسیار نرم و منعطف است و حتی اگر کودک بیش از یک ساعت روی آن قرار گیرد احساس ناراحتی نخواهد کرد
  • این دستگاه به شیوه ای طراحی شده که به راحتی پاک شود، روکش این محصول را می توان از طریق دستمال های مرطوب روزانه پاکیزه کرد و یا حتی داخل ماشین لباسشویی انداخت .
  • گجت Hatch Baby Gro قادر است با هر نوع وسیله هوشمندی همگام سازی کند. در نتیجه ، والدین می توانند بسته های نرم افزاری دلخواه خود را روی این محصول پیاده کرده و نوزاد را روی دستگاه با ریتم های مخصوصی حرکت دهند (تداعی گر آغوش و نوازش نوزاد توسط والدین )
  • نها با یک بار اتصال این دستگاه به موبایل های هوشمند والدین دیگر نیازی به همگام سازی مجدد وجود ندارد و با هر بار روشن شدن موبایل، دستگاه به موبایل کاربران متصل می شود
  • فارغ از امکانات ذکر شده، این دستگاه می تواند وزن کودک را بسنجد ، افزون بر این ، می تواند مشخص کند وزن کودک در بازه های زمانی مختلف چه تغییراتی داشته
  • جالب تر از همه این اگر شما به بهداشت فرزند خود اهمیت می دهید ، این دستگاه هوشمند می تواند با ردیابی وضعیت پوشک کودک به شما اطلاع دهد باید پوشکش را عوض کنید یا خیر .

قیمت این محصول ۱۳۰ دلار است.