رای گیری آنلاین جوایز گرمی تشکر هنرمندان را برانگیخت

0
718
رای گیری آنلاین جوایز گرمی تشکر هنرمندان را برانگیخت|کالاسودا

رای گیری آنلاین جوایز گرمی تشکر هنرمندان را برانگیخت|کالاسوداکالاسودا_از صبح امروز نامزدان  جوایز گرمی ۲۰۱۸  معرفی و انتخاب چهره های برتر سال از سوی کاربران آزاد شد .

گروه های مشهور و نوازندگان و خوانندگان مطرحی از سراسر جهان در این انتخاب حضور دارند و رقابت برای دریافت برترین جایزه موسیقی سال «گرمی» بسیار تنگاتنگ است .

در این میان رای دهی کاربران اینترنتی نیز جزو جذاب ترین بخش های این جایزه ارزشمند موسیقی است . تا جایی که هر سال به تعداد علاقه مندان به سیستم رای دهی آنلاین افزوده می شود .

مدیر اجرایی برگزاری جوایز گرمی در این خصوص می گوید؛استقبال مخاطبان از رای دهی آنلاین تا حدی است که ما را ناچار به تشکر کرده است . تمامی خوانندگان و فعالان عرصه موسیقی بین الملل باید قدر دان این حجم از استقبال باشند .

برخی از چهره های هنری نیز در اکانت های توئیتری خود از مخاطبان سپاسگذاری کرده اند . برای مثال :

مایکل سینگلتون:

جوایز گرمی موجی از اتحاد را بین کاربران اهل موسیقی به راه انداخته است . این رویداد به بیش از ۱۳،۰۰۰ نفر  اجازه می دهد تا در رای گیری شرکت کنند .

اما این سیستم رای گیری مخالفانی هم داشته ، برای مثال

دنی دایل:

مشخص است که برندگان انلاین جوایز گرمی باید خوشحال باشند . اما پرسش من این است که آیا این شیوه رای گیری درست است ؟ درواقع تنها همان ۱۳ هزار نفری که به اینترنت دسترسی دارند برای سرنوشت گرمی تصمیم می گیرند .

گرمی نام جایزه‌ای افتخاری است توسط آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط، که برای تشخیص دستاوردهای برجسته‌ای که به طور عمده در صنعت موسیقی زبان انگلیسی رخ داده اهدا می‌شود. مراسم سالانه اهدای جوایز با اجرای هنرمندان برجسته و اهدای جوایزی که محبوبیت بیشتری دارند همراه است. از بین سه مراسم بزرگ موسیقی جهان، گرمی بزرگ‌ترین آن‌ها است. ارزش جایزهٔ گرمی برابر با جایزهٔ اُسکار در صنعت فیلم‌سازی و جایزهٔ اِمی در تلویزیون است.

اولین مراسم گرمی در ۴ مه ۱۹۵۹ برگزار شد. پس از مراسم سال ۲۰۱۱، آکادمی به بازنگری و بازسازی بسیاری از دسته‌بندی‌های جوایز پرداخت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها