رونمایی از مانیتور QLED سامسونگ در نمایشگاه CES 2018

0
446
رونمایی از مانیتور QLED سامسونگ در نمایشگاه CES 2018|کالاسودا

رونمایی از مانیتور QLED سامسونگ در نمایشگاه CES 2018|کالاسوداکالاسودا – شرکت سامسونگ در راستای توسعه تواناییها و قابلیتهای اتصالی سری منحصربه‌ فرد نمایشگرهای خمیده خود، از مانیتور جدیدی به نام CJ791 رونمایی می کند که برای اولین بار مجهز به اتصال تاندربولت ۳ (Thunderbolt 3) شرکت اینتل است.

 این مانیتور ۳۴ اینچی برای مخاطبین تجاری و سرگرمی طراحی شده و قدرت پردازش را با کیفیت تصویری استثنایی ترکیب میکند تا تجربه‌ای راحت و کارآمد را برای کاربر فراهم کند. کاربران مانیتور CJ791 میتوانند تنها با استفاده از یک کابل تاندربولت ۳ و بدون هیچ سیم‌کشی گسترده دیگری، مانیتور را به لپ‌تاپ خود متصل کنند.

اتصال تاندربولت ۳ سرعت پردازشی تا ۴۰ گیگابیت بر ثانیه (Gbps) را فراهم می‌کند که تا حدود چهار برابر بیشتر از روش‌های USB موجود است. رابط تاندربولت ۳ همچنین به مانیتور CJ791 امکان می‌دهد با جریانی ۸۵ واتی لپ‌تاپ شما را هم شارژ کند.

سئوگی کیم، معاون مدیر بخش نمایشگرهای تجاری سامسونگ می‌گوید : سامسونگ در مقام پیشگام صنعت مانیتورهای خمیده، همچنان به دنبال روشهایی نوین برای بهینه ‌سازی نمایشگرها و برآوردن انتظارات کاربران از نظر افزایش عملکرد و نمایش است.

 مانیتور CJ791 تلفیقی است از اتصال تاندربولت ۳ با بهترین نمایشگر خمیده و کیفیت تصویر QLED که در عین حال امکان بهینه‌ سازی سازماندهی و بهره‌وری را هم فراهم میکند. بسیار خوشحالیم که میتوانیم تمامی تواناییهای این نمایشگر جدید و نوآورانه را پیش چشم بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2018 قرار دهیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها