سنگ اندازی مقامات چینی پیش پای اسکایپ

0
345
سنگ اندازی مقامات چینی پیش پای اسکایپ|کالاسودا

سنگ اندازی مقامات چینی پیش پای اسکایپ|کالاسوداکالاسودا – اپلیکیشن اسکایپ که متعلق به مایکروسافت است و برای سیستم عاملهای اندروید و ios منتشر میشود، از تعدادی از اپ استورهای اپل در چین حذف شده است.

نیویورک تایمز گزارش میدهد که این حذف به دلیل قوانین محلی است که برای سرویس های VoIP در چین اعمال میشود. این پروژه یک ماهه بوده و اپل به مرور نسخه های ios و اندروید این اپلیکیشن را از همه سرورهای خود پاک میکند. سخنگوی اپل در این باره چنین پاسخ داده است که ما از طریق وزارت امنیت عمومی چین باخبر شدیم که تعدادی از اپلیکیشن ‌های VoIP یا گفتگوی صوتی با قوانین محلی کشور چین هماهنگ نیستند و بنابراین، این برنامه‌ها دیگر از طریق اپ استور در چین قابل دسترس نخواهند بود.

این حذف تنها مربوط به این اپلیکیشن نخواهد بود و اندکی پیش نیز چین برنام واتس آپ را نیز مسدود کرده بود. همچنین دیگر سرویسها مانند جی میل، فیسبوک و توئیتر نیز توسط دولت چین فیلتر شده اند.

مایکروسافت وعده داده که این حذف موقتی است و انها در حال مذاکره با مقامات چینی برای رفع این حذف و دادن این آپشن به مقامات دولتی هستند که بتوانند مکالمات اسکایپ در چین را کنترل کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها