سود سرشار کسب وکارها از رباتهای چتی

0
422
سود سرشار کسب وکارها از رباتهای چتی|کالاسودا

سود سرشار کسب وکارها از رباتهای چتی|کالاسوداکالاسودا – رباتهای چتی جریان درامدی جدیدی به تجارت الکترونیک وارد میکنند. چت بات ها یا رباتهای شبکه های اجتماعی با گسترش خود در دنیای تجارت الکترونیک میتوانند ارمغان اور سود سرشاری برای کسب و کارها باشند.

درامد در حال رشد یکی از اهداف و چالش های همیشگی وبسایت های تجارت الکترونیک است. این کار نیازمند پردازشهای دقیق توسط بهینه سازی صفحات یا اقدامات مجازی است.

 تحقیقات جدید درباره نگرشهای مصرف کنندگان نشان میدهد که رباتهای شبکه های اجتماعی فرصت رشد سریع را فراهم میکنند و میتوانند ابزاری مناسب برای ترویج فعالیتهای شرکتها برای دارندگان فروشگاه های تجارت انلاین باشند. طی مطالعه ای که در سال جاری در مورد نوع نگرش مصرف کنندگان به این ابزار صورت گرفته است، حدود 2000 نفر در این بررسی شرکت کرده اند و 35 درصد بیان کرده اند که دوست دارند بیزینسها بیشتر از چت باتها استفاده کنند. همچنین نتایج نشان داده است که مصرف کنندگان در تعامل با این رباتهای چتی حاضرند پول بپردازند و جنس خود را سفارش دهند. به طور میانگین سالانه افرادی با حیطه سنی 26 تا 36 ساله تمایل دارند که 600 دلار خود را از طریق سفارش کالا به این رباتها خرج کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها