عرضه محدود ساعت هوشمند نوکیا

1
524
عرضه محدود ساعت هوشمند نوکیا|کالاسودا

عرضه محدود ساعت هوشمند نوکیا|کالاسوداکالاسودا –  مسئله اصلی بیشتر ساعتهای هوشمند تمرکز روی طول عمر باطری است، موضوعی که سبب میشود کاربران در خرید ساعتهای هوشمند بسیار به آن توجه کنند.

 این همان دلیلی است که باعث میشود کاربران به سراغ ساعت های هوشمند هیبریدی چون Withings Activite Steel بروند. در بازار گوشی های هوشمند، نوکیا نیز ورود قدرتمندی داشته است و با معرفی نسخه محدود ساعتهای هوشمند خود به نام Nokia Steel smart watch قصد دارد در این بازار بتازد.

 این ساعت هوشمند ظاهری کاملا شبیه به ساعت های آنالوگ و کلاسیک دارد. شاید همین ویژگی آن را از سایر ساعت های هوشمند متمایز کرده است. همچنین برای ساخت قاب ان از استیل ضد زنگ استفاده شده است. شیشه ساعت نیز بادوام است و جنس بند ساعت سیلیکون می باشد.

در کل می توان گفت در ساخت این ساعت از مواد و قطعات با کیفیت استفاده شده است. این ساعت هوشمند با آنالیز فعالیتهای روزانه شما کمک شایانی به تندرستی و سلامتی فردی خواهد کرد. تمام این اطلاعات در اپلیکیشن ذخیره می شوند و داده های زیادی برای آنالیز فعالیت های روزانه به وجود می آورند. صورتی و مشکی رنگ این ساعت هوشمند در نسخه های محدود به مشتریان عرضه میشود. تخمین زده میشود که این ساعت 129 دلار برای رنگ مشکی و 149 دلار برای رنگ صورتی قیمت داشته باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
لینک کوتاه
5 سال پیش

سلام ممنونم مطلب فوق العاده ای بود