وقتی روبات ها مشاور املاک می شوند

0
580
وقتی روبات ها مشاور املاک می شوند|کالاسودا

وقتی روبات ها مشاور املاک می شوند|کالاسوداکالاسودا_محصول جدید استارتاپ zenplace  نوعی روبات هوشمند به نام  zenny  است . روباتی باهوش که قرار است مشاور املاک کاربران شده و آن ها را در خرید خانه همراهی کند.

اگر به دنبال خانه برای رهن و اجاره گشته باشید، حتما با مشکلات پیدا کردن یک ملک ارزشمند رو به رو شده اید و البته گاهی نیز از توضیحات اضافی و خارج از حد برخی مشاوران کلافه شده اید .

اما جالب است بدانید روبات های موسوم به  zenny  یک راه حل جدید برای این مشکل هستند . روبات هایی که اخیرا در ایالت کالیفرنیا در جریان بازدید از منازل عرضه شده برای اجاره  خانه ، بازدیدکنندگان را به شکل آزمایشی همراهی می کنند و  می توانند توضیحات مفصلی را در مورد شرایط هر خانه به خریداران احتمالی ارائه کنند.

یکی از مهم ترین مزیت های  استفاده از این روش کاهش دشواری های مربوط به هماهنگی با کارمندان مشاوران املاک و برنامه ریزی برای بازدید از منازل است.

مدیرعامل شرکت Zenplace در خصوص روش فعالیت این روبات ها می گوید؛

« با استفاده از این روش اجاره کردن منزل به کاری ساده و مشابه تاکسی گرفتن با اوبر مبدل خواهد شد. با پیشرفت هوش مصنوعی این ربات ها، آنها در آینده با درک سریع نیازهای مراجعان می توانند منازلی مناسب را برای اجاره پیشنهاد دهند و از اتلاف وقت مردم جلوگیری کنند.»

روبات های zenny  ، به طور بی سیم به سرورهای zenplace متصل هستند و از این طریق مدیریت می شوند.این روبات هادر حدود ۹۰ سانتی متر طول دارند .  این روبات مجهز به یک آی پد است و مشتری از این طریق به صورت تصویری با یکی از مشاوران املاک محلی منطقه در ارتباط است.

گرچه این طرح فعلا در مرحله آزمایشی است ، اما پیش بینی می شود مورد استقبال بسیاری از کاربران در سراسر جهان واقع شود . نظر شما چیست؟مشاور روباتیک بهتر است یا مشاور انسانی ؟