کت و شلوار ضدبو، ضد آب و ضد لک Ultra suit

0
1727

کت و شلوار ضدبو، ضد آب و ضد لک Ultra suit|کالاسوداکالاسودا_کت و شلوار Ultra suit نوعی محصول هوشمند است که واجد ویژگی هایی منحصر به فرد است . ویژگی هایی که مردان را بی شباهت به مردان ایکس نمی کند.

برای بسیاری از آقایان بسیار مهم است که به لحاظ تیپ و قیافه از دیگران برتر باشند . درواقع این روزها خوش تیپی یک مزیت مهم برای آقایان است.

کت و شلوار های جدید و جذاب Ultra suit  این خواسته آقایان را جامه عمل پوشانده است . درواقع با کمک این محصول می توان با هر نوع ظاهر غیر آراسته و نامرتب خد احافطی کرد . این کت و شلوارها ترکیبی از فناوری نانو و فناوری ها فراتر از اشعه مافوق بنفش هستند.

tranzend_advanced_suit_1|کالاسودااین ترکیب منحصر به فرد نیز باعث شده، کت و شلوارهای مذکور ضد تمام الودگی ها باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید جنس این محصول از پلاستیک بازیافتی و قهوه  است. ترکیبی عجیب و هیجان بر انگیز که منجر به تولید یک محصول خاص شده است .  اما این محصول ویژگی های سه گانه ای دارد . یعنی نه تنها لک نمی شود ، بلکه بو نمی گیرد و حتی در برابر اشعه ایکس مقاوم است .

شاید با خواندن این سطور به یاد مرد عنکبوتی ، بت من و شخصیت های فیلم های مردان ایکس افتاده باشید .واقعیت هم این است که این لباس بی شباهت به پوشش این شخصیت های شناخته شده و محبوب نیست . با پوشیدن این لباس ها در برابر هر نوع بلا و آسیبی مقاوم خواهید بود .

اما مژده نهایی و اصلی در خصوص این کت و شلوار را باید به بانوانی داد که همسرانشان از این نوع کت و شلوارها تهیه می کنند . چرا که این کت و شلوارها چروک نمی خوردند .