اخبار جدید در مورد کاهش کاربران توییتر

0
326

کالاسودا_آمار ماهانه کاربران توییتر نشان می دهد که حدود ۱ میلیون کاهش داشته است و امکان افزایش این ریزش کاربر وجود دارد و دلیل این موضوع هم تلاش شرکت برای حذف کاربران ربات و هرزنامه می باشد.

شمارش ماهانه کاربران این شرکت نشان می دهد که از ۳۳۶ میلیون به ۳۳۵ میلیون کاهش یافته است و توییتر هم اعلام کرده که این امکان وجود دارد که این کاهش در ماه های آینده افزایش یابد.

نکته جالب این است که توییتر اصلا کاربر واقعی را از دست نداده است ولی به هر حال در موضوع سهام این مساله کاملا تاثیر گذار می باشد و بازهم این اکانت های ربات و هرزنامه شمارش می شده اند.

 

کاربران روزانه توییتر به نصف کاربران ماه قبل خود رسیده است

از بین بُردن و حذف اکانت های هرزنامه و ربات در کل کار خوبی است.این بدین معنی است که توییتر دیگر می تواند آمار بهتری در مورد کاربران واقعی خود داشته باشد.این موضوع را هم باید اشاره کنیم که این کار باعث می شود تا خبرهای نامرتبط و جعلی هم کمتر منتشر شود.

اما در حال حاضر این موضوع وجهه ی مناسبی برای شرکت توییتر ندارد زیرا آنها کاربران ربات را هم جز کاربران واقعی محاسبه می کردند و سرمایه گذاران را قانع می کردند که کاربران آنها روز به روز افزایش می یافته است.اخبار گزارش شده حاکی از آن می باشد که خرید و فروش سهام توییتر ۱۶ درصد کاهش یافته است.

توییتر با توجه به افزایش و بهبود تکنولوژی خود می تواند کاربران جعلی را سریع از قبل حذف کند.البته توییتر اظهار داشته که این کار به دلیل ایجاد فضای بهتر در این شبکه اجتماعی می باشد ولی نمی توان از موضوع گذشت که توییتر حدود ده های میلیون اکانت کاربری را حذف یا بَن کرده است.

توییتر البته گفته است که احتمالا در این ماه افزایش در زمینه کاربر را شاهد خواهد بود و حدود ۱۱ درصد افزایش خواهند داشت اما به هر حال باز هم با وجود این افزایش نمی توانند به درصد پیشرفت خود در سال گذشته برسند.

نکته مثبت تمام کارهای توییتر در زمینه حذف اکانت های جعلی این بوده که توانسته فضایی بهتر و امن تر برای کاربران خود فراهم کند و همین کار تا حدودی توانسته سرمایه گذاران بیشتری را به خود جلب کرده و به قول معروف پول سازی بیشتری داشته باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما عزیزان می توانید نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها