اخبار روزانه را از دستیارصوتی سیری جویا شوید

0
416
اخبار روزانه را از دستیارصوتی سیری جویا شوید|کالاسودا

اخبار روزانه را از دستیارصوتی سیری جویا شوید|کالاسوداکالاسودا – دستیار صوتی سیری اپل میتواند اخبار را از آیفون شما برایتان بخواند.

صبح که از خواب بیدار میشوید در کنار صرف صبحانه نگاهی به گوشی خود و اخبار روز می اندازید. اکنون میتوانید این کار را به سیری بسپرد. سیری اکنون به توانایی جدیدی مجهز شده است: خواندن اخبار.

اخرین اپدیت ios در اپل که بر روی دستگاه های ایفون و ایپد اجرا میشود، ویژگی جدیدی به سیری افزوده است و آن توانایی خواندن اخبار و روزنامه هاست. این آپدیت که تقریبا چند هفته قبل از رونمایی رسمی هوم پاد منتشر شد، مشابه با بخش اخبار کوتاه روزانه که در دستیارصوتی گوگل یا گوگل هوم نیز وجود دارد.

تنها کافیست که به سیری با جمله hey Siri, give me the news فرمان دهید که اخبار را بخواند و این دستیار مهمترین خبرها و سرتیتر اخبار را برای شما قرائت خواهد کرد. سیری به طور پیشفرض اخبار واشنگتن پست را در ابتدا می خواند، اما میتوانید آن را به دیگر شبکه های خبری مانند Cnn یا فاکس نیوز تغییر دهید.

اخبار و پادکستهای خبری با همان ویژگی های استاندارد از اسپیکرهای خانگی پخش میشوند و پخش اخبار روزانه از ایفون به کمک سیری، یکی از ویژگی هاییست که فرد را از خریدن هوم پاد 349 دلاری بی نیاز میکند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها