آخرین آپدیت یوتیوب با ویژگی های جدید

0
617
آخرین آپدیت یوتیوب با ویژگی های جدید|کالاسودا

آخرین آپدیت یوتیوب با ویژگی های جدید|کالاسوداکالاسودا – جدیدترین به روز رسانی یوتیوب که دارای تم تیره، حالت ناشناس و موارد دیگری است به زودی منتشر خواهد شد.

یوتیوب با اپدیت و جذابیتهایی که به سرویس خود می افزاید در پی رقابت با دیگران خصوصا سرویس ویدئوی گوگل است که به صورت اپلیکیشن روی دستگاه های اندروید وجود دارد. اپدیت اخیری که برای یوتیوب منتشر شده است شامل کدی برای رفتن به حالت تم تیره است. شما به راحتی میتوانید تم خود را روشن و تیره کنید، این کار خصوصا هنگامی که در اتاق تاریک مشغول تماشای فیلم هستید موجب آسیب کمتر به چشمها میشود.

یکی دیگر از بهترین ویژگی هایی که به یوتیوب اضافه شده است، کد حالت ناشناس است. در این حالت میتوانید هم تماشای ویدئو را متوقف کرده و هم به جستجو در هیستوری بپردازید، البته پیش از آن باید هر دو ویژگی را در تنظیمات یوتیوب تنظیم کرده باشید که به صورت همزمان انجام گیرد.

ویژگی جذاب دیگر، کشیدن و رها کردن باکس تبلیغات برای رهایی از آگهی هایی است که وسط ویدئو ظاهر میشود. اگر جزو مشترکین یوتیوب نیستید، این ویژگی به شما کمک میکند که از تبلیغات عبور کرده و به ویدئوی بعدی بروید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها