آلمان استفاده از ابزارهای هوشمند توسط کودکان را ممنوع کرد

0
301
کالاسودا|آلمان استفاده از ابزارهای هوشمند توسط کودکان را ممنوع کرد|

کالاسودا|آلمان استفاده از ابزارهای هوشمند توسط کودکان را ممنوع کرد|کالاسودا_آژانس ارتباطات آلمان، استفاده بچه ها از انواع ابزارهای هوشمند حوزه فناوری را ممنوع کرد. این سازمان از تمامی مردم خواست ضمن همکاری با دولت استفاده از این نوع ابزارها را محدود کنند.

این روزها استفاده از ابزارهای هوشمند کوچک و بزرگ و پیر و جوان نمی شناسد و تقریبا تمامی افراد از هر قشری از این ابزارها استفاده می کنند .

اما آیا کودکان و افرادی که سن و سال زیادی ندارند برای استفاده از این نوع تجهیزات آمادگی کافی دارند ؟

به نظر می رسد پاسخ آژانس ارتباطات آلمان به این پرسش منفی است .این آژانس معتقد است کودکان حتی تحت نظر والدین نیز نباید از شبکه های اجتماعی یا ابزارهای هوشمند استفاده کنند .

اما چرا این سازمان اکنون به فکر محدود کردن کودکان افتاده است ؟

سیل استقبال کودکان اروپایی از گجت های هوشمند و به ویژه ساعت مچی های هوشمند مهم ترین دلیل برای نگرانی مقامات آلمانی است .

اغلب کودکان حوزه یورو دوست دارند از ابزارهای هوشمند استفاده کنند و در راس این ابزارها، ساعت هوشمند قرار دارد.

جالب است که اعتیاد برخی از کودکان به این ابزارها تا جایی است که وزارت ارتباطات از والدین خواسته در صورت لزوم این ابزارها را نابود کنند .

این موضوع به طور ویژِه در مدارس ابتدایی و راهنمایی آلمان نیز مورد توجه قرار گرفته و کاربران در مدارس نیز تحت نظر اولیای مدرسه قرار دارند .

یکی از مواردی که باعث نگرانی وزارت ارتباطات آلمان شده، شیوع استفاده نوجوانان و کودکان از سیستم GPS است . این سیستم به راحتی هک می شود و البته مورد سوء استفاده سودجویان قرار می گیرد .

اما این موضوع می تواند به ضرر تولید کنندگان حوزه فناوری تمام شود . اگر سرکوب ساعتهای هوشمند در آلمان و بعدها در اروپا ادامه پیدا کند، این موضوع منجر به ایجاد مشکلاتی برای تولید کنندگان در بازار هدف اروپا خواهد شد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها