آمازون نرخ اشتراک ماهانه آمازون پرایم را افزایش داد

0
968
آمازون نرخ اشتراک ماهانه آمازون پرایم را افزایش داد|کالاسودا

آمازون نرخ اشتراک ماهانه آمازون پرایم را افزایش داد|کالاسوداکالاسودا – آمازون نرخ اشتراک ماهانه سرویس پرایم را افزایش داد اما نرخ اشتراک سالانه همان ۹۹ دلار باقی ماند.
روز گذشته آمازون اعلام کرد که نرخ اشتراک سرویس ماهانه خود را با ۱۸% افزایش از ۱۱ دلار به ۱۳ دلار رسانده است، اما هزینه اشتراک سالانه همان نرخ قبلی یعنی ۹۹ دلار باقی مانده است.
این هزینه اشتراک برای دانشجویان نیز با افزایش ۱۸ درصدی از ۵ دلار به ۶ دلار رسیده است و در طول دو یا چهار سال تحصیلی برای آنها اجرا میشود. ویدئوهای آمازون نیز مشمول این نرخ میشود. امازون دلیل خاصی برای این افزایش قیمت ندارد و احتمالا هزینه ارزش برند خود را از مشتریان میگیرد.
فارستر برندان تحلیلگر بازار نیز در این خصوص میگوید: این افزایش قیمت در مقابل امکاناتی که امازون در اختیار مشتریان میگذارد رقم ناچیزی است. امکان استفاده از سیستم ذخیره سازی ابری و ارسال کالاها هزینه های بیشتر از این برای مشتریان در پی خواهد داشت و این افزایش هزینه اشتراک در مقابل آن رقم ناچیزی است.
هر سالانه تعداد اعضای امازون پرایم و ثبت نام انها افزایش می باید و به گفته امازون آنها تنها شرکتی هستند که میلیونها مشتری دارند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها