ارزش تبلیغات برای توسعه دهندگان بازیهای موبایلی

0
385
ارزش تبلیغات برای توسعه دهندگان بازیهای موبایلی|کالاسودا

ارزش تبلیغات برای توسعه دهندگان بازیهای موبایلی|کالاسوداکالاسودا – امروزه توسعه دهندگان موبایلی بیش از پیش به اهمیت وجود تبلیغات میان برنامه ای خصوصا در میان بازیهای خود پی برده اند.

طبق تحقیقی که توسط موسسه آماری DeltaDNA به ثبت رسیده است، توسعه دهندگان بازی های موبایلی، تبلیغات میان برنامه ای را روشی موثر برای کسب درآمد از بازیهای موبایلی میدانند. طبق تحقیق این موسسه ، توسعه دهندگان اپلیکیشنها و برنامه های موبایلی دیدگاهشان را نسبت به تبلیغات طی سال گذشته تغییر داده اند.

سال گذشته بیشتر توسعه دهندگان این تبلیغات را ابزاری ضروری میدانستند، اما امسال به اهمیت در سودآوری بیشتر آگاه شده اند. 21 درصد از این سازندگان اعتقاد دارند که تبلیغات عاملی در جهت افزایش پیشرفت در بازی است، در حالیکه سال گذشته تنها 11 درصد از آنها به این جمله اعتقاد داشتند.

سالهای گذشته انها نگران ازدیاد نمایش پیامهای تبلیغاتی و دلزدگی مخاطب بودند، اما اکنون میدانند که با اصلاح این تبلیغات میتوانند ان را به درستی به مخاطب نشان داده و برای خود بیزینس ایجاد کنند و بدین وسیله دلگرمی انها نسبت به تبلیغات میان برنامه ای افزایش پیدا کرده است.

49 درصد این توسعه دهندگان اعلام کرده اند که این تبلیغات را فرصت درآمدزایی مهم و استراتژی ای تاثیرگذار میدانند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها