از هر 6 آمریکایی یک نفر اسپیکر هوشمند دارد

0
659
از هر 6 آمریکایی یک نفر اسپیکر هوشمند دارد|کالاسودا

از هر 6 آمریکایی یک نفر اسپیکر هوشمند دارد|کالاسوداکالاسودا – اسپیکرهای هوشمند به یکی از جریانات تفریحی اصلی مردم کشورهای مختلف تبدیل شده اند و استفاده از انها خصوصا در آمریکا متداول شده است.

تحقیقات نشان داده است که استفاده از این وسیله نسبت به سال گذشته رشد 128 درصدی را تجربه کرده است و این به این معنی است که مردم دوبرابر گذشته اسپیکر هوشمند میخرند.

این گزارش نشان میدهد که 7% مردم آمریکا در بازه بلک فرایدی امسال تا کریسمس حداقل یک اسپیکر هوشمند خریده اند و در حال حاضر از هر 6 آمریکایی به طور میانگین حداقل یک نفر دارای اسپیکر هوشمند است.

در این میان سهم امازون از فروش اسپیکرهای هوشمند با 11 % بالاتر از بقیه و گوگل هوم نیز سهم 4 درصدی در سبد خرید اسپیکر خانگی دارد. البته این موضوع را میتوان به تاخیر عرضه گوگل هوم نسبت به اسپیکر آمازون دانست. باید منتظر ماند و دید در چنین بازاری اپل چه برنامه ای برای فروش هوم پادهای خود ترتیب خواهد داد.

66 درصد از کاربرانی که اسپیکر هوشمند با دستیارصوتی میخرند از آن برای مصارفی چون استریم های موسیقی، سوال پرسیدن از هوش مصنوعی آن و انجام بازی با آن بکار میبرند، در حالیکه 64% از آنها نیز آن را برای کنترل هوشمند خانه و ابزارهای خود بکار میگیرند. در این مطالعه نظر بیش از هزار کاربر پرسیده شد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها