اسپاتیفای بالاتر از اپل موزیک در جذب مخاطبان میلیونی

0
384

اسپاتیفای بالاتر از اپل موزیک در جذب مخاطبان میلیونی|کالاسوداکالاسودا – اسپاتیفای اکنون به امار هفتاد میلیون مشترک پرداخت کننده حق اشتراک در سراسر دنیا رسیده است.

این سایت اخیرا در حساب توئیتر خود اعلام کرده است که تعداد مشترکینش از مرز 70 میلیون مشترک عبور کرده است. این سرویس استریم موسیقی اکنون سرویس اپل موزیک را پشت سر گذاشته و مقام اول بیشترین میزان استفاده مشترکین از یک سرویس موسیقی را در اختیار قرار دارد.

اسپاتیفای ورود به عصر جدیدی را جشن میگیرد. این سرویس استریم موسیقی طی شش ماه گذشته 10 میلیون مشترک دیگر نیز به مشترکین ثابتش اضافه کرده است و اکنون به تعداد میلیونی 70 میلیون مشترک رسیده است. اپل موزیک که بزرگترین رقیب این شرکت است تا سپتامبر 2017، دارای 30 میلیون مشترک بود و اکنون اسپاتیفای بیش از دوبرابر او مشتری دارد.

 بر خلاف اپل موزیک که کاربران در آن تنها با پرداخت درون برنامه ای قادر به شنیدن موسیقی مورد نظر خود هستند، کاربران اسپاتیفای میتوانند آنها را به صورت رایگان البته همراه با تبلیغات ببینند. 70 میلیون کاربر دیگر نیز از این سرویس به طور رایگان استفاده میکنند و بدین ترتیب اسپاتیفای جمعا 140 میلیون مخاطب دارد، یعنی جمعیتی بیشتر از کل افراد ساکن در کشور اسپانیا، استرالیا و بریتانیا!