اخبار موثق در فیسبوک اولویت بندی خواهد شد.

0
358
اولویت بندی اخبار موثق در فیسبوک اولویت بندی خواهد شد.|کالاسودا

اولویت بندی اخبار موثق در فیسبوک اولویت بندی خواهد شد.|کالاسوداکالاسودا – فیسبوک از کاربران میخواهد که به او در شناسایی منبع خبرهای موثق شرکت کنند و خودشان تصمیم بگیرند که کدام خبرهای با کیفیت در صفحه شان دیده شود.

برای جلوگیری از دادن اطلاعات غلط و قطبی شدن و یکسو بودن اخبار، فیسبوک بعد از این تنها اخباری که از ناشران قابل اعتماد میرسد را در قسمت خبری خود به اشتراک خواهد گذاشت. این کار به کاربران کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرند که اخبار موثق را دنبال کنند.

فیسبوک تغییری اساسی در قسمت نیوزفید خواهد داد. پس از خبری که هفته پیش منتشر شد و طی آن پستهای دوستان و اعضای خانواده در اولویت نسبت به دیگر پستهای قرار خواهند گرفت، این هفته باز هم فیسبوک خبر ساز شد و اعلام کرد که نیوزفید را به خبرهای موثق اختصاص خواهد داد.

این برنامه در جهت بالا بردن کیفیت خبرهایی انجام میشود که در نیوزفید یا بخش خبری فیسبوک منتشر میشود. کاربران میتوانند با مشارکت در این کار، میزان اعتماد خود به پیج های مختلفی که آنها را دنبال میکنند نشان دهند.

زاکربرگ در این باره میگوید: در حال حاضر حساسیت زیادی در مورد قطبی شدن اخبار و حساسیت روی اخبار نادرست در جهان وجود دارد. شبکه های اجتماعی مردم را قادر میسازند که اطلاعات گسترده ای را سریعتر از گذشته در صفحات خود منتشر کنند و اگر ما نتوانیم صحت این اخبار را کنترل کنیم، در آینده مشکل ساز خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها