اپلیکیشنی برای بهبود صحبت به زبان دوم

0
407
اپلیکیشنی برای بهبود صحبت به زبان دوم|کالاسودا

اپلیکیشنی برای بهبود صحبت به زبان دوم|کالاسوداکالاسودا – دنیا به لطف تکنولوژی  و رسانه های اجتماعی کوچکتر شده است و این نیاز به فراگیری زبان دوم را شدیدتر خواهد کرد.

 در این میان نقش شبکه های تولیدکننده فیلم که سریالهای جذابی نیز می سازند بی تاثیر نیست و اگر خواهان درک کامل مفاهیم و جملات مورد استفاده در آن هستید، باید سعی کنید که زبان دوم، سوم یا حتی چهارم را بیاموزید. اپلیکیشنهای مناسبی برای این کار وجود دارد که یکی از آنها uTalk Language Education است. در این اپ نه تنها لغات کاربردی – نه فقط لغات کاربردی هنگام خوردن پیتزا یا گونه های جانوری!- را می اموزید، بلکه شما را در قالب کلاسی اسپانیایی زبان یا فرانسوی قرار میدهد و اموزش واقعی و دانش کاربردی را به صورت مستقیم در مکالماتی با گویندگان همان زبان به شما می اموزد.

این برنامه به شما نشان میدهد که گویندگان زبان اصلی چگونه صحبت میکنند و شما تنها با صدای ربات گونه و از پیش ضبط شده طف نیستید. این اپلیکیشن دارای بازی های کلامی و گفتاری است تا میزان پیشرفت شما در بیان کلمات و ادای لهجه درست مشخص شود و همینطور ضعفها برطرف گردد.

برای راحتی بیشتراز هر ابزار دیگری مانند میکروفون که در این راه به شما کمک کند میتوان بهره گرفت. تنها کافیست که به اکانت خود در این برنامه دسترسی داشته باشید و اموزش خود را شروع کنید. uTalk بیش از 130 زبان زنده دنیا را میتواند اموزش دهد و اگر از همین امروز شروع کنید، میتوانید حداقل در یکی از آنها استاد شوید. قیمت این اپلیکیشن برای اموزش یک زبان حدود 20 دلار است اما اگر کل پکیج را بخواهید با تخفیف 69 درصدی بسیار خوبی مواجه شده و میتوانید ان را به قیمت 65 دلار بخرید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها