اپلیکیشن جدید نوکیا در راه است

0
405

اپلیکیشن جدید نوکیا در راه است|کالاسوداکالاسودا_نوکیا از اپلیکیشنی رونمایی کرده که می تواند نرم افزاری مناسب برای عکاسی های ویژه محصولات این شرکت باشد.
به نظر می رسد نوکیا استارت فعالیت های جدید خود را با قدرت هر چه تمام تر زده است. این روزها وقتی وبسایت های خبری یا رسانه های مرتبط با دنیای فناوری را بررسی می کنیم، مرتب با نام کمپانی نوکیا مواجه می شویم.
این تعدد فعالیت ها نشان از عزم جزم مسئولان این کمپانی برای افزایش کیفیت تولیدات دارد.این موضوع می تواند سودی دو جانبه برای کاربران محصولات دنیای فناوری داشته باشد، زیرا از یک سو، مشخص می کند طرفداران قدیمی نوکیا می توانند در انتظار اتفاقاتی خوش باشند.

از سوی دیگر نویدی خوش در بازار دنیای فناوری است، زیرا زمینه را برای افزایش رقابت بین شرکت های مختلف حاضر در بازار تکنولوژی فراهم می کند. خبرهای جانبی، در مورد برند نوکیا حکایت از احتمال ورود موبایل های جدید این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۷ دارند.
یک نکته جالب د ر مورد اپلیکیشن جدید نوکیا،احتمال تغییر نام این افزونه است .درواقع با توجه به این که برند لومیا هنوز هم تحت مالکیت مایکروسافت است، انتظار می‌رود شاهد انتشار اپلیکیشن Lumia Camera UI با نامی متفاوت از لومیا باشیم. موضوعی که نه عجیب تلقی می شود و نه دور از انتظار.
هیچکدام از گوشی های هوشمند برند نوکیا که توسط اچ ام دی به بازار عرضه شده اند از رابط کاربری دوربین جذابی برخوردار نیستن. بر همین اساس است که پیش بینی می شود، این پتنت جدید بسیار سریع تر از انتظارهای ناظران بازار بین جهان تلفن های همراه این شرکت محبوب و همه گیر شود.
پیش بینی های ثانویه حکایت از آن دارند که گوشی های اندرویدی نوکیا تا پایان سال توسط شرکت اچ ام دی از اپلیکیشن Lumia Camera UI برخوردار شده و به با دوربین های حرفه ای خود دل مخاطبان را به دست آورند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها