اینتل و کمپانی برادران وانر دست همکاری دادند

0
311
اینتل و کمپانی برادران وانر دست همکاری دادند|کالاسودا

اینتل و کمپانی برادران وانر دست همکاری دادند|کالاسوداکالاسودا – اینتل و کمپانی برادران وارنر برای ایجاد یک خودروی خودران با قابلیت پخش فیلم و تجربه محیطی سرگرم کننده و جذاب همکاری با یکدیگر را شروع کردند.

خودروهای تمام اتوماتیک و خودران سرانجام به جاده ها راه پیدا خواهند کرد و هر مسافری در نهایت به آنها اعتماد میکند و سوار میشود. برای مسافرتهای طولانی به خصوص با اتوبوس، چه برنامه ای باید برای مسافران ترتیب داد که آنها با خیال راحت از جاده گذشته و حوصله شان سر نرود؟

اینتل پیش تر به استقبال این موضوع رفته است و  در نمایشگاه خودروی لس انجلس اعلام کرده است که قصد دارد که سرگرمی داخل خودروهای خودران را به کمپانی برادران وارنر بسپارد. این دو شرکت به دنبال ایجاد طراحی خودروی مفهومی جدید با تجربه جدیدی از سرگرمی هستند  و امکان استفاده از تجربیات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در این خودرو در کنار تلویزیون و فیلمهای سینمایی زیاد است.

اینتل تنها شرکتی نیست که به فکر ایجاد سرگرمی برای خودروهای خودرانش است، ائودی نیز برای پروژه جدید خود موسوم به پروژه ساعت 25 ام، این موضوع را به بوته آزمایش گذاشته و در پی خلق سرگرمی برای مسافرانش در مسافتهای طولانی و کسل کننده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها