با بوی بد جورابهایتان خداحافظی کنید

0
382
با بوی بد جورابهایتان خداحافظی کنید|کالاسودا

با بوی بد جورابهایتان خداحافظی کنید|کالاسوداکالاسودا – افراد بسیاری هستند که با جورابهای بدبو که ساعتها در کفششان مانده مشکل دارند.

شرکت Meltmall در پی حل این مشکل برامده و دلیل بوی بد را رطوبت ایجاد شده در کفش در اثر تعرق میدانند. این شرکت چینی که به دلیل طراحی محصولات نوآورانه برای مشکلات روزمره افراد معروف است، جورابی بدون بو تولید کرده است.

قبلا این شرکت قفلی به نام Lockbook درست کرده بود که بدون نیاز به کلید و تنها با اسکنر اثرانگشت فرد باز وبسته میشد یا دستکشی به نام Glovax طراحی کرده بود که از دستان فرد در مقابل پینه زدن محافظت میکرد.

MP-Magiic-Socks1|کالاسوداجوراب جادویی بدون بو یا MP Magic Socks که جدیدترین محصول این شرکت است، به گفته این شرکت بهترین جوراب بدون بوی دنیاست که ترکیبی از فلزات نقره، مس و روی است که میتواند باکتریهایی که در اثر تعریق پا در کفش به وجود می آید را نابود کند و نگذارد بو ایجاد شود.

همچنین طراحی ان به گونه ای است که پا امکان نفس کشیدن در آن را داشته باشد و هنگام استفاده از ان به سبب الیاف لطیف حس میکنید که هیچ جورابی در پایتان ندارید. در آخر اینکه فلزات به کار رفته در پارچه این جوراب با آب پاک نمیشوند و خاصیت خود را از دست نمیدهند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها