با نت های موسیقی پرواز کنید

0
515

کالاسودا-ست هدفون AKG یکی از جدیدترین محصولات مرتبط با دنیای موزیک بازها است که موفق به جذب نظر مثبت بسیاری از کاربران شده است.
علاقه مندان به دنیای موسیقی و نوازنده ها و آهنگسازان، اغلب کمپانی AKG را به سبب تولیداتش در حوزه نشر و خلق موسیقی می شناسند. اما به نظر می رسد این شرکت اخیرا برای خروج از قالب های کهنه گذشته در حال آزمودن روش هایی جدید است. هدفون مدل AKG N60NC مصداقی جالب توجه از همین تلاش ها است که به طور اخص برای مسافرانی که قصد پرواز با وسایل نقلیه پر ازدحام را دارند طراحی شده است. فناوری به کار رفته در این هدفون به شیوه ای است که امکان پخش هر نوع صدای اضافی و مزاحم کاربران را به حداقل رسانده و اصوات را در بالاترین سطح کیفی به گوش افراد می رساند.
یکی از مزیت های این محصول امکان تا شدن کامل این هدست در چمدان یا کیف دستی کاربران است. این انعطاف پذیری برای کاربرانی که مدام در سفر هستند یا عادت دارند وسایل خود را در کوله پشتی های خود جای دهند حائز اهمیتی دوچندان است. جنس این نوع هدفون ترکیبی از چرم و آلومینیوم است.
یک نکته مهم در مورد این هدست، قابلیت کنترل صدا در حدی است که سایر افراد را آزار ندهد. درواقع اگر شما مسافر هواپیما هستید و فردی که کنار شما نشسته است، سن و سال بالایی دارد یا به علت همراه داشتن نوزاد نیاز به آرامش دارد،می توانید با خیال راحت از این هدست استفاده کرده و مطمئن باشید مزاحم دیگران نیستید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها