با ویژگی های ساعت جدید شرکت اپل آشنا شوید

0
430
با ویژگی های ساعت جدید شرکت اپل آشنا شوید|کالاسودا

با ویژگی های ساعت جدید شرکت اپل آشنا شوید|کالاسودا

کالاسودا_طی یک هفته آتی اپل یک گجت پوشیدنی جدید را ب بازار فناوری معرفی خواهد کرد. گجتی که بر سیستم اتصال LTE  مبتنی است .

اگرچه شرکت اپل طی ماه های مختلف سال با ارائه محصولات جدید ، کاربران را شگفت زده می کند ، اما با هر بار انتشار خبر در خصوص احتمال رونمایی از یک محصول جدید، باز هم هیجان به بازار فناوری تزریق می شود .

اکنون بر اساس خبرهای جدید، یک ست جدید مبتنی iOS 11  در آستانه ورود به بازار هستند.البته انتشار این خبر نیز با شک و تردیدهایی در بازار فناوری همراه بود، چرا که تا مدتیپیش گفته می شد ابزار جدید اپل، تا پایان سال رونمایی خواهد شد و به زودی خبری از محصولات اتصال LTE  شرکت نخواهد بود .

اما بیایید باز هم به شایعات باز گردیم . بر اساس خبرهای تایید نشده، اپل دو نسخه  از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد. یکی از این نسخه ها با LTEسازگار است  و دیگری فاقد آن است . اما اگر این اخبار صحت داشته باشد ، دستگاه لمسی LTE مجبور نیست  به منظور برقراری تماس در نزدیکی آیفون قرار بگیرد.

APPLE-WATCH|کالاسودااما مهمترین کارکردهای اتصال LTEکدامند ؟

نمایش شاخص های تلفن همراه روی صفحه نمایش از مهمترین ویژگی های این فناوری است. افزون بر این ،  دستگاه  از طریق این اتصال قادر می شود؛ یک شماره تلفن را با آی فون به اشتراک  بگذارد. بر اساس خبرهایی که در وب سایت های مختلف منتشر شده است . ممکن است حتی برخی از محصولات جددی اپل مشمول خدمات رایگان در مدتی محدود نیز باشند .

یکی از تفاوت های ساعت جدید اپل نسبت به نسخه های پیشین دارا بودن بخش تاچ قرمز است . بنابراین کاربر می تواند مطمئن باشد محصول جدید اپل افزون بر زیبایی ظاهری کارکردهایی شگفت انگیز خواهد داشت .

باید منتظر بود و  دید این محصول واقعا تا چه حد انتظارات بازار را براورده خواهد کرد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها