با گیاهان خانه گپ بزنید

0
472

با گیاهان خانه گپ بزنید

کالاسودا_گلدان عاملی هوشمندTOKQI ‘Plant La La’ کمک می کند تا به سادگی سر گپ و گفت را با گیاهان باز کنید و یک تعامل دوستانه با این زیباهای سبز برقرار کنید.

بسیاری از افرادی که به گل و گیاه علاقه مند هستند، عادت دارند با گیاهانشان گفت و گو کنند یا در طول روز برگ های گل و گیاهن را نوازش کنند. در جامعه امروز که اغلب ما آپارتمان نشین هستیم و فضای چندانی برای باغ و باغچه در اختیار نداریم استفاده از گلدان موضوعی رایج تلقی می شود.

این روزها در کنار گلدان های عادی و متداول سنتی،به لطف تکنولوژی بازار گلدان های هوشمند نیز داغ شده است. گلدان هایی که با قابلیت های متعدد خود کمک می کنند کاربران کمتر دچار مشکللاتی مثل خشک شدن گلدان،آفت خوردگی یا مواردگی مشابه را تجربه کنند. راه حل رایج برادی حل این نوع مشکلات نیز برقراری ارتباط بین گلدان و صاحب گلدان از طریق پیغام هایی است که به تلفن همراه افراد ارسال می شود .

اما گلدان هوشمند TOKQI ‘Plant La La’ یک مرحله بالاتر از گلدان های هوشمند موجود در بازار عمل می کند.درواقع این گلدان فرصتی استثنایی را  در اختیار علاقه مندان به گل و گیاه فراهم کرده است. اما این فرصت دقیقا چیست؟ با کمک فناوری موجود در این گلدان ها هر بار گلدان را نوازش کنید یا نزدیک به آن سخنان مهرآمیز به زبان آورید ، حسگرهای لمسی و صوتی موجود در گلدان این احساسات مثبت را به گیاه شما انتقال می دهند.

این درست مثل ارسال پیغام رمزی بین شما و گیاهتان است. یکی از مزیت های جانبی این گلدان پخش موسیقی مورد علاقه کاربر برای گیاه است. درواقع شما می توانید با موسیقی های ملایم و گفت و گوی دوستانه با گیاهتان یک رفاقت تمام عیار و با کیفیت بین خود و گلهای خانه برقرار کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها