تقویت هوش بیکسبی به شرکتی دیگر سپرده شد

0
344
تقویت هوش بیکسبی به شرکتی دیگر سپرده شد|کالاسودا

تقویت هوش بیکسبی به شرکتی دیگر سپرده شد|کالاسوداکالاسودا – سامسونگ برای تقویت هوش مصنوعی دستیار صوتی خود، شرکتی دیگر را به کار گماشت.

سامسونگ دست از تلاش برای قوی تر کردن دستیار هوش مصنوعی خود برنمیدارد. بیکسبی، دستیارصوتی این شرکت کره ایست که رقبایی چون سیری اپل و الکسای امازون دارد. اما طبق گفته طرفداران این ابزار، هنوز نتوانسته از نظر هوش در حد و اندازه های رقبایش ظاهر شود.

به همین دلیل سامسونگ بر ان شده که برای تقویت هوش این دستگاه، با شرکتی دیگر وارد مذاکره شود. این شرکت هوش مصنوعی، Fluently نام دارد و پیش از این در کار طراحی چت باتهای هوش مصنوعی برای دستگاه های هوشمند انگلیسی و کره ای بوده است.

شرکت fluently اپلیکیشنی طراحی کرده بود که در مسنجرهایی همانند مسنجر فیسبوک و واتساپ قرار میگرفت و پاسخ های متنی با صدای طبیعی ارائه می کرد. در واقع این اپلیکیشن پیام های رسیده به شما را میخواند و سعی میکرد که پاسخهایی متناسب با آن به شما پیشنهاد دهد.

 اکنون این شرکت برای تقویت هوش مصنوعی به کمک سامسونگ آمده است، پیش از این شرکت Viv کار هوش مصنوعی بیکسبی را انجام میداد که اکنون این کار به fluently واگذار شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها