تیم کوک منتقد استفاده از اینترنت شد

0
716
تیم کوک منتقد استفاده از اینترنت شد|کالاسودا

تیم کوک منتقد استفاده از اینترنت شد|کالاسوداکالاسودا_مدیرعامل اپل نسبت به استفاده بی رویه از اینترنت و فضای مجازی هشدار داد و البته خاطر نشان کرد ، استفاده بیش از حد از فضای مجازی یک اعتیاد خطر ناک است.

البته این نخستین باری نیست که مد یران فعلی و پیشین دنیای فناوری و به طور اخص اپل در این خصوص هشدار می دهند . پیش از این نیز ، برخی  از سهام داران اپل خواستار رسیدگی این شرکت به موضوع اعتیاد تعدادی از  بچه ها به استفاده از آیفون شده بودند و اپل نیز در واکنش قول داد امکان کنترل سیستم عامل آی او اس را افزایش دهد تا والدین راحت تر بتوانند استفاده فرزندانشان از آیفون را مدیریت کنند.

تیم کوک که روز گذشته به لندن سفر کرده ، در جریان یک همایش گفت ؛ مساله اعتیاد اینترنتی موضوعی جدی است که باید از ریشه حل شود . موضوعی نگران کننده و خطرناک . مدیرعامل اپل افزود: باور ندارم که فناوری باید نقش اصلی را در تمامی موضوعات دانشگاهی ایفا کند و به عنوان مثال در رشته ادبیات باید زیاد از فناوری استفاده کنیم. احتمالا نه.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت : من بچه ندارم. اما یک خواهرزاده دارم که در زمینه استفاده از فناوری برایش حد و مرزهایی معین کرده ام. برخی چیزها هست که اجازه اش را نمی دهم و نمی خواهم که از طریق شبکه های اجتماعی در دسترس باشند.من اعتقادی به استفاده بیش از حد از فناوری ندارم و فردی نیستم که بگویم استفاده دائمی از فناوری در همه زمان ها باعث دستیابی ما به موفقیت می شود. من مشترک تمامی خدمات فناوری نیستم.