جدیدترین مدل وان پلاس، بهترین گوشی این برند خواهد بود

0
751
جدیدترین مدل وان پلاس، بهترین گوشی این برند خواهد بود|کالاسودا

جدیدترین مدل وان پلاس، بهترین گوشی این برند خواهد بود|کالاسوداکالاسودا – شرکت وان پلاس احتمالا در ماه مارس از جدیدترین مدل خود که گفته میشود بهترین نوع این گوشی است پرده خواهد برداشت.

شرکت چینی تولید کننده تلفن های همراه ماه گذشته گوشی one plus 5T را عرضه کرد و ممکن است در ماه مارس نیز مجددا گوشی جدیدی با مشخصات فوق العاده را به بازار عرضه کند. یک منبع ناشناخته به وبلاگ گجت نیوز گفته است که این پرچمدار جدید وان پلاس به نام وان پلاس 6 اواخر ماه مارس(فروردین ماه) معرفی خواهد شد.

این منبع اعلام کرده است که احتمالا این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام است که پردازنده ای بسیار قوی است. البته این چیپست احتمالا در همه گوشی هایی که وان پلاس سال اینده عرضه خواهد کرد احتمالا وجود خواهد داشت. همچنین انتظار میرود که به سبب پرچمدار بودن این گوشی از قویترین باطری ها، گرافیک، ویژگی های  صوتی و ضبط ویدئو بهره باشد.

همچنین گفته میشود که این گوشی در سمت راست بالای صفحه نمایش دارای سنسور اثر انگشت خواهد  بود. این بدین معنی است که وان پلاس 6 میتواند سنسور اثرانگشت خود در اسکرین جلوی صفحه داشته باشد، بدون اینکه اندازه آن را کاهش دهد.

پیش از این شایعه شده بود که گوشی وان پلاس6، 4 ماه پس از وان پلاس5 عرضه میشود، اما در کمال ناباوری دیده شد که وان پلاس 5T در ماه نوامبر رونمایی شد. به همین دلیل باید تا زمان عرضه منتظر صحت این خبر بمانیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها