ساعت powerwatch x  بر مدار حرارت بدن کاربر می گردد

0
388
ساعت-powerwatch-x--بر-مدار-حرارت-بدن-کاربر-می-گردد|کالاسودا

ساعت-powerwatch-x--بر-مدار-حرارت-بدن-کاربر-می-گردد|کالاسوداکالاسودا_ساعت هوشمند powerwatch x  جدیدترین نسخه از محصولات شرکت ماتریکس است که زمان را بر اساس حرارت بدن کاربر می سنجد .

اگر اهل ساعت و یا دیگر زیورآلات باشید ، می دانید که این روزها، بسیاری از محصولات جذاب مد و زیبایی به چاشنی تکنولوژی آمیخته اند . ساعت هوشمند powerwatch x  جدیدترین محصول دنیای ساعت بازها است که برای تامین انرژی مورد نیاز خود از گرمای بدن کاربر استفاده می کند .

درواقع ، ا ین ساعت قادر به تولید انرژی ترموالکتریک است. اگر چه تولید محصولاتی که به این روش کار می کنند بی سابقه نیست، اما معمولا برق به دست آمده به این شیوه بسیار محدود استو نمی تواند برای روشن نگهداشتن وسایل مختلف در طولانی مدت کارآیی داشته باشد.

افزون بر این ها ، ساخت ساعت هایی که با حرکت دست کاربر کار می کنند ، نیز موضوع نامتداولی نیست، اما دیدن یک ساعت که حرارت بدن کاربر را بسنجد، ذخیره کند و البته با کمک آن زندگی کند واقعا ایده آل و منحصر به فرد است . پیش از این نمونه های اولیه ساعت های هوشمند یا مچ بندهای ورزشی بر همین مبنا تولید شدند که کارآیی لازم را نداشتند. اما ساعت powerwatch x  نسبت به سایرین هم ممتاز است و هم کارمد تر .

این ساعت حرفه ای و هوشمند قادر به دریافت پیام ها و اطلاعیه های گوشی های هوشمند از طریق بلوتوث نیز هست و در نتیجه یک سوگولی ممتاز  در این زمینه محسوب می شود.این ساعت که از دیگر کارکردهای متداول در ساعت های هوشمند نیز برخوردار است ۲۵۰ دلار قیمت دارد و در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ روانه بازار می شود.

شاید بتوان گفت با کمک powerwatch x  مرگ ساعت یعنی مرگ کاربر و مرگ کاربر یعنی مرگ ساعت