سامسونگ به کمک بیماران نقص دید رنگی آمد

0
403
سامسونگ به کمک بیماران نقص دید رنگی آمد|کالاسودا

سامسونگ به کمک بیماران نقص دید رنگی آمد|کالاسوداکالاسودا – شرکت سامسونگ الکترونیکس اخیرا اپلیکیشنی به نام SeeColors را برای تمامی مدل‌های تلویزیونهای QLED خود عرضه کرده است. اپلیکیشن SeeColors به افراد مبتلا به نقص دید رنگی یا CVD کمک می‌کند نقصهای دید خود را تشخیص دهند.

 سپس و بر اساس همین تشخیصهای فردی، تلویزیون QLED که توانایی تولید ۱۰۰ درصد حجم رنگ را دارد، رنگ‌ها را روی صفحه نمایش تنظیم کرده و به فرد مبتلا به CVD امکان می‌دهد تا تجربه تماشای رنگ ‌های دقیق را داشته باشند.

هیونگ‌نام کیم، معاون مدیر بخش نمایشگرهای شرکت سامسونگ میگوید “سامسونگ متعهد است با استفاده از فناوری و نوآوری، زندگی‌ روزمره تمامی افراد را هوشمندتر و راحتتر کند. عرضه اپلیکیشن SeeColors برای تلویزیونهای QLED بر اساس همین ماموریت به کاربران امکان خواهد داد تا با استفاده از جدیدترین فناوریها و نمایشگرهای جهان، یکی از بزرگترین چالشهای بینایی جهان را رفع کنند”.

اپلیکیشن SeeColors با همکاری شرکت مجارستانی Colorlite تولید شده است که فناوریهای اثبات شده بر اساس ۲۰ سال تجربه تحقیقات علمی خود را روی لنز‌های مخصوص افراد مبتلا به CVD پیاده‌ سازی می‌کند. این اولین باری است که فناوریهای Colorlite روی تلویزیونهای هوشمند و گوشیهای همراه استفاده می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها