شکلک بفرستید، موسیقی دریافت کنید!

0
594
شکلک بفرستید، موسیقی دریافت کنید!|کالاسودا

شکلک بفرستید، موسیقی دریافت کنید!|کالاسوداکالاسودا – بات موسیقی ای طراحی شده است که میتواند بر مبنای ایموجی که ارسال میکنید به شما پیشنهاد اهنگ دهد. این بات در پلتفرم فیسبوک و در گوشی های ایفون قابل اجراست.

فیسبوک و اپل برای ساخت یک ویژگی پیشنهادی موسیقی که با ایموجی ها کار میکند، دست به دست هم دادند. اپلیکیشن پیامرسان فیسبوک این هفته با اضافه شدن این بات به نام apple music Bot اپدیت شد و طی ان میتواند اهنگها و پلی لیست موسیقی را بر مبنای ایموجی که شما میفرستید برایتان پیشنهاد دهد.

این پیشنهاد در واقع ریشه در احساسی است که ان لحظه دارید و ترجیحاتی است که میخواهید ان لحظه گوش دهید. کافیست به این بات یک ایموجی یا شکلک بفرستید و در عوض سلکشن یا البوم و پلی لیستهای موسیقی مرتبط با شکلک یا حس و حالتان دریافت کنید. مسلما اگر شما شکلک خندان را ارسال کنید، اهنگهای شاد دریافت خواهید کرد یا برعکس. همچنین شما میتوانید موسیقی های از رده خارج و جدید و سبکهای مختلف را از میان این پلی لیست انتخاب کنید. برای هر پیشنهاد، این بات وارد لینک موسیقی اپل میشود و به شما اجازه میدهد که از طریق مسنجر فیسبوک این اهنگها را بشنوید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها