فروش ایفون ایکس، کمتر از میزان مورد انتظار

0
496

فروش ایفون ایکس، کمتر از میزان مورد انتظار|کالاسوداکالاسودا – فروش آیفون ایکس انقدر کمتر از انتظارات بود که توسط تحلیلگران نشریه وال استریت مورد تمسخر واقع شد.

آیفون ایکس یکی از محبوبترین گوشیهای سال 2017 است که تمام معیارهای یک گوشی جدید را در خود دارد. این گوشی دارای یک دوربین بی عیب و نقص و یک صفحه نمایش بزرگ که تمام پنل جلوی صفحه را میگیرد و یک دوربین سه بعدی فانتزی که برای تشخیص چهره مورد استفاده قرار میگیرد.

همه این ویژگی های شگفت انگیز حاکی از تضمین فروش قوی این گوشی دارد. اما شواهد نشان میدهد که میزان فروش این گوشی در کنار ایفون 8 و ایفون 8پلاس تنها در هفته اول زیاد بوده است. اکنون شرکتهای توزیع اعلام کرده اند که اپل باید میزان پیش بینی از فروش این گوشی را در چهارماهه اول سال 2018 از 50 میلیون واحد گوشی به 30 میلیون کاهش دهد.

 اما این پیش بینی ها با گزارشهایی که اپل از استقبال این گوشی ارائه میدهد در تناقض است. اگر خاطرتان باشد اپل در ماه نوامبر اعلام کرد که به دلیل استقبال با کمبود عرضه این گوشی مواجه شده و آن را به طور گسترده تولید و در سراسر فروشگاه ها وارد خواهد کرد تا تقاضا را پوشش دهد.

در این شرایط باید منتظر تصمیم اپل در مورد میزان عرضه ایفون ایکس طی ماههای آینده بمانیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها