فیسبوک برای کودکان مسنجر میسازد

0
375
فیسبوک برای کودکان مسنجر میسازد|کالاسودا

فیسبوک برای کودکان مسنجر میسازد|کالاسوداکالاسودا – فیسبوک قصد ساختن مسنجری ویژه کودکان زیر 13 سال را با مسنجری به نام Messenger Kids  دارد.

فیسبوک راهی جدید برای ارتباط با کاربران کوچک خود پیدا کرده است. این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که در حال راه اندازی اپلیکیشن پیامرسان به نام Messenger kids است که به کودکان اجازه میدهد با استفاده از نرم افزار پیام رسان این شرکت با یکدیگر به گفتگو بپردازند.

تصور کنید که این مسنجر دارای چه پوسته های رنگارنگ، استیکرها جذاب و محیط خلاقانه ای میتواند باشد. در کنار این موارد امکان کنترل محتوای پیامها توسط والدین را نیز در نظر بگیرید تا از نظر امنیتی دیگر نگران چیزی نباشید.

کودکان در این اپلیکیشن قادر به به اشتراک گذاری Gif های مرتبط با سن شان، استیکرهای کودکانه و برقراری تماس ویدئویی و ارسال عکس هستند.  این اپلیکیشن بدون تبلیغ است  و اگهی های آزاردهنده مزاحم کودکان نخواهد شد و همینطور شرکتهای تبلیغاتی نمیتوانند اطلاعات شخصی این کودکان را گردآوری کنند.

انها همچنین میتوانند روی صفحه شخصی خود را فیسبوک محتوایی که دوست دارند را تولید کنند و تنها والدین یا دوستان مشترک آنها با والدین قادر به دیدن این پستها خواهند بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها