فیسبوک تور دید و بازدید فامیلی به راه انداخت

0
358
فیسبوک تور دید و بازدید فامیلی به راه انداخت|کالاسودا

فیسبوک تور دید و بازدید فامیلی به راه انداخت|کالاسوداکالاسودا_مارک زاکربرگ مدیریت فیسبوک اعلام کرده؛ قصد دارد برنامه هایی را برای نزدیک ترین اعضای یک فامیلی و خانواده ها با یکدیگر ترتیب دهد .

بسیاری از منتقدان شبکه های مجازی و فعالیت های اینترنتی معتقدند؛ این نوع شبکه ها نرخ نزدیکی خانواده ها به یکدیگر را کاهش داده و باعث شده اعضای یک فامیلی از حال یکدیگر بی خبر باشند .

اکنون فیسبوک قصد دارد برای پایان دادن به این مشکل از روشی جدید استفاده کند . بر اساس این روش :

این شرکت ، تغییراتی در فید خبری خود ایجاد می کند. برای مثال ؛  تعداد مطالب ارسالی از سایت ها را کاهش داده و بیشتر مطالب و تصاویر شخصی مربوط به دوستان و اعضای خانواده هر فرد را پوشش دهد. تغییر فید خبری فیس‌بوک به منظور تمرکز بر دوستان و خانواده است و احتمال می رود با استقبال بالایی از سوی مخاطبان نیز رو به رو شود . همانطور که اشاره شد ، به نظر می رسد انتقادهای اخیر از فیس بوک در مورد عملکرد این شرکت در اعمال تغییر یادشده بی تاثیر نبوده . بسیاری از منتقدان و از جمله مدیران ارشد اسبق فیس بوک مدعی شدند که فیس بوک باعث دستکاری ذهن افراد و به خصوص کودکان می شود و در عمل انسان ها را از یکدیگر دور می کند.

اما اگر این تصمیمات و خبرها حقیقت داشته باشند ، بنابراین می توان از این پس انتظار داشت که دو میلیارد کاربر فیس بوک کمتر مطالب خبری و محتوای چندرسانه ای سایت های خبری را مشاهده کنند وبیشتر عکس های خانوادگی اقوام خود را ببینند. به نظر می رسد این تحول تغییری اساسی در کارکرد و شرایط فیس بوک ایجاد کند که در سال های اخیر بی سابقه بوده است.

باید دید این تغییرات در نهایت  چه بازخورد و عملکردی خواهند داشت .