نرم افزار دردسرساز HP

0
381
نرم افزار دردسرساز HP|کالاسودا

نرم افزار دردسرساز HP|کالاسوداکالاسودا – شرکت Hp، برنامه ای برای کامپیوترهای PC خود ارائه داده بود که باعث کندتر شدن سیستم شد.

شرکت hp با شکایتهای بی شماری از جانب کاربران سیستم های دسکتاپ خود مواجه شد که ادعا کرده بودند که نرم افزاری که شرکت برای نصب به آنها پیشنهاد داده بود، باعث کندشدن سیستم میشود. نکته جالب تر اینکه این نرم افزار خود به خود روی سیستم این کاربران نصب شده بود و شرکت Hp برای نصب آن از آنها اجازه نگرفته بود.

نام این برنامه HP Touchpoint Analytics Service است و به نظر میرسد که جایگزینی برای نرم افزار راهکارهای مدیریت HP Touchpoint است. به طور خلاصه این برنامه ابزاری را برای کاربران فراهم خواهد کرد که امکان مدیریت امنیت دستگاه تان را به شما میدهد.

شکایتی که از جانب کاربران به این شرکت رسیده این است که آنها بیان کردند که نصب خودکار این برنامه باعث کند شدن سیستم عامل انها شده و در اجرای برنامه ها دچار اختلال میشود. همچنین تعدادی از انها عنوان کرده اند که در Task manager نیز تعدادی برنامه غیرکاربردی دیده اند که همراه با این برنامه نصب شده اند.

چیزی که مشخص نیست این است که این نرم افزار چگونه در این سیستم ها نصب شده است و بسیاری آن را مربوط به اخرین اپدیت ویندوز میدانند و اینکه این برنامه همراه ان نصب شده است. کاربران دوست ندارند که بدون رضایت آنها چیزی رو سیستمشان نصب شود. شرکت HP تا کنون واکنشی نصب به حذف و پاکسازی این برنامه نشان نداده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها