نظر مدیر عامل تی موبایل درباره اینترنت نسل پنجم

0
392
نظر مدیر عامل تی موبایل درباره اینترنت نسل پنجم|کالاسودا

نظر مدیر عامل تی موبایل درباره اینترنت نسل پنجم|کالاسوداکالاسودا – مدیرعامل تی موبایل، جان لجر موضع خود در خصوص ارائه اینترنت 5G در سال 2020 را مسکوت نگه نداشت.

جان لجر هیچگاه به ساکت بودن معروف نبوده است، او حتی در شب سال نوی میلادی نیز در پاسخ به شایعاتی که در خصوص انتشار اینترنت 5G در سال 2020 واکنش نشان داد.

او در پستی که وبلاگ تی موبایل منتشر کرد نظر خود در مورد فناوری های سال جاری و پیشگویی های آینده را ارائه کرد. لجر در خصوص توسعه اینترنت 5G تی موبایل هیجان زده است.

او میگوید: در حالی که ورایزون و AT&T بر روی 5G در فاصله نزدیک تمرکز کرده اند که تنها هنگامی که در منزل و نزدیک مودم هستید جواب میدهد، اما چیزی که تی موبایل در سال 2020 در اختیار مشتریان خواهد گذاشت، به صورت وایرلس نیز در بیرون از منزل یا محل کار در اختیار شماست.

امریکایی ها به طور متوسط 17.2 مگابایت در ثانیه در سال 2016 دانلود کردند. با استفاده از اینترنت 5G این سرعت به هزار مگابایت بر ثانیه یا یک گیگابایت خواهد رسید. به نظر میرسد اگر این ایده توسط تی موبایل زودتر از رقبا عملی شود، میتواند مشتریان بیشتری سمت این شرکت سرازیر کند.

اکنون ورایزون بزرگترین سرویس تلکام بی سیم را با 149 میلیون مشترک در آمریکا دارد و پس از آن AT& T با 138 میلیون و تی موبایل با 70 میلیون در رده بعدی قرار دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها