نمایشگرهای حرفه‌ای Flip سامسونگ

0
347
نمایشگرهای حرفه‌ای Flip سامسونگ|کالاسودا

نمایشگرهای حرفه‌ای Flip سامسونگ|کالاسوداکالاسودا – نمایشگر Flip محصول جدید شرکت سامسونگ است. سامسونگ با پیشگامی در بازار جهانی نمایشگر و تلویزیون چند سالی است که مدل‌های متنوع و مختلفی از نمایشگرهای تجاری و اداری را تولید و عرضه می‌کند.

نمایشگر Flip از نوع نمایشگرهای E-Board است که با صحفه نمایش تعاملی خود امکان نوشتن و طراحی را برای کاربران فراهم کرده‌اند. نمایشگر ۵۵ اینچی Flip با رزولوشن اولترا ‌اچ‌دی (UHD)، اتصال سریع و راحت‌ به ابزارهای جانبی، داشتن قلم دیجیتالی کاربردی، پایه منعطف دستگاه و بسیاری از قابلیت‌های دیگر فضای تعاملی و سازنده‌ای را در جلسات اداری فراهم می‌کند.

در نمایشگرهای Flip سامسونگ ابزارهای جانبی مانند لپ‌تاپ، کامپیوترهای اداری، موبایل، تبلت و حافظه‌ های USB به نمایشگر متصل میشوند و هر نوع سند و مدرکی در قالب‌ها و فرمتهای مختلف ورد، پاورپوینت و اکسل بر روی صفحه نمایش چشم‌نواز UHD آن به تصویر در ‌می‌ آید.

این امکان وجود دارد تا به طور همزمان ۴ نفر بر روی نمایشگر مطالبی را بنویسند و بکشند. برای پاک کردن موارد نوشته شده هم تنها کافیست انگشتان خود را بر روی شکل مورد نظر بکشید و دوباره شروع به نوشتن کنید. سطح صاف صفحه نمایش و انعطاف پایه نمایشگر تا ۴.۵ درجه عمودی موجب شده نوشتن روی سطح Flip به راحت‌ترین شکل ممکن صورت پذیرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها