نمایشگر بازی nvidia  ویژه گیمرهای حرفه ای

0
420
نمایشگر بازی nvidia  ویژه گیمرهای حرفه ای|کالاسودا

نمایشگر بازی nvidia  ویژه گیمرهای حرفه ای|کالاسوداکالاسودا_کمپانی مشهور  nvidia  از جدیدترین نمایشگر خود در ابعاد ۶۵ اینچ رونمایی کرد .این محصول به شکل ویژه برای علاقه مندان به بازی و فعالان در این صنعت جذاب است .

اگر اهل بازی و یا حتی دنیای فناوری باشید ؛ قطعا با نام کمپانی  nvidia  آشنایی دارید . این کمپانی تولید کننده بسیاری از محصولات اختصاصی برای علاقه مندان به بازی است .

این روزها که تب و تاب نمایشگاه  CES  بسیار داغ است ، این شرکت به سراغ تولید بزرگ ترین نمایشگری رفته که تا کنون گیمرها دیده اند. درواقع شرکت nvidia ، نمایشگرهای غول پیکر ۶۵ اینچی را برای اجرای بازی های ویدئویی تولید و عرضه کرده تا دیگر هیچ بهانه ای برای بازیکنان حرفه ای باقی نگذارد .

 

از ویژگی های اصلی این نمایشگر می توان به مواردی مثل ؛

  • نمایشگر  HDR/4K
  • نرخ تازه سازی صفحه نمایشگر ۱۲۰ هرتز( ( ۱۲۰-hertz refresh rate.
  • قدرت نمایش حرفه ای و از راه دور برای تعداد زیادی کاربر در هر بخش از اتاق

اشاره کرد .

اما اگر گیمر حرفه ای نباشید ، شاید برایتان سوال باشد چرا این نمایشگر تا این حد گران قیمت است . پاسخ ساده است ؛ در حالی که نمایشگرهای رایانه ای معمولا از ۳۲ اینچ فراتر نمی روند، این نمایشگر ۶۵ اینچی است . اگر دوست دارید یکی از مالکین این نمایشگر های حرفه ای و هوشمند باشید ، باید به این نکته توجه کنید که خرید این نمایشگر  هنوز ناممکن است .

چرا که نه تنها قیمت ، بلکه تاریخ عرضه آن مشخص نیست .