هتلی برای بازیخورها!

0
352
هتلی برای بازیخورها!|کالاسودا

هتلی برای بازیخورها!|کالاسوداکالاسودا – ایکس باکس هتلی برای گیمرها طراحی کرده است که در تمام طول شب هم باز بوده و میتواندبه علاقه مندان به بازی خدمت دهد.

آیا از آن هواداران گیم هستید که تا دیروقت بیدار می مانید و بازی میکنید؟ کمپانی ایکس باکس محل اقامتی برای طرفداران بازیهای کامپیوتری طراحی کرده است که شبانه روز باز بوده و پذیرای علاقه مندان است. گیمرها میتوانند در این مکان تا صبح بیدار بمانند و اگر خواستند اتاقهایی هم تعبیه شده که در ان چرت بزنند.

 در این هتل، بازیهای پیشرفته دستگاه Xbox One X همراه با تلویزیون 4K و هدست های مجهز به فناوری دالبی وجود دارد و میتوان کیفیت منحصر به فرد یک بازی را به معنای واقعی تجربه کرد. اتاقی برای سرویس دهی موجود است که میتوان به مسئولین آنها سفارش نوع کنسول و بازی ای که میخواهید را بدهید.

پتوهای با لوگو ایکس باکس هم در این اقامتگاه وجود دارد که میتواند روی آن استراحت کنید و حتی انها را با خود به خانه ببرید. این هتل که Xbox Play N’ Stay نام دارد، در تاریخ 3 نوامبر بازگشایی خواهد شد. در واقع این هتل چند روز پیش از عرضه رسمی Xbox One X که تاریخ 7 نوامبر است، گشوده خواهد شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها