همکاری الجی و کوالکام در اینترنت خودروهای خودران

0
351
همکاری الجی و کوالکام در اینترنت خودروهای خودران|کالاسودا

همکاری الجی و کوالکام در اینترنت خودروهای خودران|کالاسوداکالاسودا –  الجی و کوالکام برای فراهم کردن اینترنت خودروهای خودران با یکدیگر تیم میشوند. غول بزرگ تکنولوژی کره ای در کنار تولیدکننده بزرگ پردازنده برای ایجاد راهکار اتصال  به اینترنت برای خودروها همکاری خواهد کرد.

تمرکز اصلی این پروژه بر به‌کارگیری اینترنت پر سرعت نسل پنجم (5G) و فناوری‌های شبکه‌ای اتصال خودرو به همه چیز است. با این حال، این بیانیه ال‌جی مبنی بر شروع همکاری با کوالکام جزئیات بیشتری در خصوص نتیجه‌ی دقیق و نهایی آن ارائه نمیدهد، اما مشخص شده است که دو شرکت بلافاصله پس از این اعلام رسمی، در یک مرکز تحقیقاتی واقع در پارک علم و فناوری ال‌جی در سئول به همکاری خواهند پرداخت.

اینترنت نسل پنجم، 5 برابر سریعتر از تکنولوژی LTE است و 10 برابر زمان تاخیر کمتری دارد. هر دوی این شرکتها تجربه کار در خصوص اینترنت 5G را دارند و بنابراین، همکاری مورد بحث برای هیچ‌یک لزوما بستر جدیدی محسوب نمی‌شود. کوالکام به ط‌ور خاص سال‌ها است که در عرصه‌ی ساخت پردازنده‌ی گوشی‌ هوشمند پیشرو است و در حوزه‌ رادیویی هم در چند سال اخیر فعالیتهایی داشته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها