هوندا با استفاده از فیسبوک به دنیال خسارت دیده های تاکاتا می گردد

0
342
هوندا با استفاده از فیسبوک به دنیال خسارت دیده های تاکاتا می گردد|کالاسودا

هوندا با استفاده از فیسبوک به دنیال خسارت دیده های تاکاتا می گردد|کالاسوداکالاسودا_هوندا قصد دارد با کمک فیسبوک خسارت دیده های تاکاتا را شناسایی کند . ماجرایی که مدتی پیش منجر به خسارت دیدن صدها ماشین این کمپانی شده بود .

چند سال پیش بود که بسیاری از کاربران هوندا اعلام کردند، با کیسه هوای موسوم به تاکاتا به مشکل برخورده اند.این کیسه هوا که ده ها میلیون کاربر از آن استفاده می کردند در هنگام سانحه ، به درستی باز نمی شد و کارکرد جالبی ارائه نمی داد .

جالب است که شرکت هوندا برای مقابله با مشکلاتی از جمله مشکلات کیسه هوا تصمیم گرفته با شرکت فیسبوک همکاری کند. علت این همکاری از یک سو به رسوایی بزرگی باز می گردد که برای این کمپانی رقم خورده است و از سوی دیگر به توانایی های فیسبوک برای یافتن افرادی که هنوز هم خسارات خود را دریافت نکرده اند یا ماشینشان را برای تعمیر نیاورده اند.

بر همین اساس شرکت خودروسازی هوندا صبح دیروز اعلام کرد مجموعه جدیدی از ابتکارات را برای تکمیل خودروهایی با کیسه هوای تاکاتا اندیشیده اند .

ابتکاراتی که می تواند از صدها مرگ جلوگیری کند. اما برای انجام این کار هوندا قصد دارد با شرکت فیسبوک دست همکاری دهد. بر اساس این همکاری، قرار است افرادی که دارای خودروهایی با ایربگ های تاکاتا بوده اند شناسایی و آدرس آن ها از طریق فیسبوک برای شرکت ارسال شود .

درواقع فیسبوک تبدیل به یک کانال ارتباطی موثر بین کاربران این نوع خودرو  و مدیران شرکت هوندا می شود .

کمپانی هوندا در یک  بیانیه خبری گفت:

“برای رسیدن به صاحبان وسایل نقلیه آسیب دیده، آدرسهای ایمیل رمزگذاری شده  منطبق با UserID های فیس بوک کاربران بررسی می شود . هنگامی که مشتری ما وارد فیس بوک می شود، یک پیغام خصوصی دریافت می کند  تا از جزئیات تعمیر یا دریافت خسارت خودروی خود اطمینان حاصل کند.

افزون بر این ها ، هوندا در بخشی دیگر از بیانیه خود از تمامی اقشار جامعه خواست نسبت به تعمیر و اصلاح خودروهای خود اقدام کنند .

این موضوعی است که از دید هوندا باید جزو اولویت های هر کاربر قرار گیرد . عده ای معتقدند اقدامات جدید هوندا و به ویژه تمرکزش بر تاکاتا، بیش از هر چیز به سبب جلب رضایت مشتریان است .

اما به نظر می رسد ، این موضوع افزون بر کسب رضایت و احترام کاربران به سبب احترام به قوانین  اداره ایمنی حمل ونقل عمومی ایالات متحده باشد .

اما شاید برایتان سوال باشد چرا هوندا از فیسبوک برای ارتباط با مخاطبانش کمک گرفته ؟

بسیاری از صاحبان خودرو از طریق پست یا پرونده های ثبتی با شرکت سازنده در ارتباطند . وقتی مالک خودرو فوت می کند،ماشین خود را به دیگری انتقال می دهد و یا شماره های خود را تغییر می دهد، امکان دسترسی به او محدود و محدود تر خواهد شد.

بنابراین برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق فیسبوک و شبکه های اجتماعی می تواند یک روش جایگزین ارتباطی قدرتمند محسوب شود .

با توجه به این که در حال صحبت در خصوص  4.7 میلیون خریدار خودروهای مجهز به تاکاتا  هستیم، بنابراین استفاده از این روش چندان غیرمنطقی به نظر نمی رسد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها