هک شبکه HBO کار یک ایرانی بود!

0
1119
هک شبکه HBO کار یک ایرانی بود!|کالاسودا

هک شبکه HBO کار یک ایرانی بود!|کالاسوداکالاسودا – در تابستان سال جاری، همزمان با شروع پخش فصل جدید سریال بازی تاج و تخت، شبکه HBO سازنده این سریال هک شد و بسیاری از اطلاعات آن لو رفت.

اکنون پلیس فدرال آمریکا از هویت یک ایرانی به نام بهزاد مصری پرده برداشت. او حدودا سی ساله و ساکن ایران است و ثابت شده که در این جریانات دست داشته است. پلیس FBI عقیده دارد که بهزاد مصری،‌ با هک کردن کامپیوتر های شبکه تلویزیونی HBO و دزدیدن قسمت های پخش نشده از سریال گیم آف ترونز، قصد داشته شش میلیون دلار از این شبکه اخاذی کند.

 او پیش از این سران این شبکه را تهدید کرده بود که اگر این مبلغ را در اختیار او نگذارند، فیلمنامه و مطالب هک شده را به صورت آنلاین منتشر خواهد کرد. شبکه HBO نیز به هیچکدام از ایمیلهای این هکر پاسخ نداد و زیر بار این اخاذی نرفت و از طریق قانون خواستار پیگیری رد این هکر شد.

گفته میشود که این هکر جزو گروه هکران موسوم به کلاه سیاه ترک یا Turk Black Hat Security است و FBI به خطوط پروازی سراسر دنیا دستور داده است که به محض خروج او از کشور و دیدن او، مراتب را به مقامات قانونی جهت پیگیری و دستگیری او اطلاع دهند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها