وقتی DNA کدر رمز کاهش وزنتان می شود

0
489

وقتی DNA کدر رمز کاهش وزنتان می شود

کالاسودا-پژوهشگران شرکت Lose It در حال کار روی پروژه ای هستند تا از طریق کدهای ژنتیکی برترین برنامه کاهش وزن را به مشتریان خود ارائه دهند.

کم تحرکی و وابستگی بالای افراد به تکنولوژی باعث شده بسیاری از شهروندان آنچنان که انتظار می رود به فعالیت های ورزشی نپردازند. در نتیجه بسیاری از افراد دچار اضافه وزن شده اند. در این میان افراد بسیاری هم هستند که فرصت چندانی برای ورزش روزانه ندارند و ناچارند به رژیم های غذایی عجیب و غریب پناه ببرند

اما این یک تجربه تلخ است که گاهی یک رژیم خاص که در مورد دوستانمان پاسخ بسیار مثبتی داشته در مورد ما بیفایده به نظر می رسد.حتی گاهی در مواردی نادر این مشکل با مراجعه به پزشک نیز حل نمی شود و سرخوردگی از رژیم های متنوع و رنگارنگ تنها عایدی افراد خواهد بود .

اکنون شرکت Lose It طرحی را ارائه کرده که به نظر  می رسد هر نوع مشکل را از سر راه کاهش وزن حذف می کند.پژوهشگران این طرح که به EmbodyDNA مشهور شده با بررسی کدهای DNA افراد، مناسب ترین راهکارها را به آنان ارائه می دهند.

اما اگر فکر می کنید روش انجام این پروژه لاغری دشوار است سخت در اشتباهید . کل کار در آزمودن نمونه بزاق کاربران خلاصه می شود درواقع تنها کافیست نمونه بزاق خود را همراه با یک عکس از بدن خود برای نمایندگی های این شرکت بفرستید تا یک الگوی لاغری منطبق با شناسه های ژنتیکی خود دریافت کنید.

افزون بر این ها می توانید با نصب برنامه نرم افزاری یا اپلیکیشن این طرح روی انواع تبلت و یا موبایل های هوشمند، تغییرات کاهش وزن یا عکس های مرتبط با کاهش سایز خود را با مشاوران آنلاین این طرح به اشتراک بگذارید.

این طرح در حال حاضر به شکل آزمایشی در ایالات متحده اجرا می شود، اما پیش بینی می شود، به زودی در کشورهای دیگر نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها